• ICT

Ni "max" 155 cm långa/korta...

...vart köper ni kläder? Tänker särsklit på byxor...

Jag är 153 cm- väger ca 45 kg.

Bor i Sthlms-omr.

• Svar på tråden Ni "max" 155 cm långa/korta...
  • Raketnos

Någon som vet om Top shop finns i fler städer än Stockholm och Göteborg?

Jag har förresten lyckats hitta två par jeans som passade perfekt i benlängd = 28". Men det var kanske 1992 och jag har inte sett några fler sedan dess. De är en utrotningshotad art...

• Maggan86

det finns ju gott om kortisar *fnissar* man kanske skulle starta eget.. en ny klädkedja för oss med kortare ben=)

• ICT

Maggan86

Jag har funderat på det ibland...meeen...ja- längre än så har det då inte blivit...

• Maggan86

märkligt att ingen annan snille funderat på det, och kunnat göra det med=)=)

kanske blir jag.. MOOHAHAHA..

• lillronya

Jaaaa Maggan86 du har ju redan en kundkrets!

Hahahaha, Om mina fötter skulle växa för varje graviditet skulle jag ju snart ha storlek 40!
    Men, jag vet att det kan vara så att fötterna "växer" lite när man fått barn...

• Maggan86

hehe eller hur=)=)

vadå att fötterna växer? visst att dom svullnar när man är gravid.. men växer dom med? och stannar i den storleken sen efter grav då eller?? va fasen jag vill inte ha större fötter..

• ICT

Hmmm...jag vill ha större fötter...om jag ska ha en sko utan strumpa i...så blir det otfast strl 33...kaaanske 34- men, troligen inte. Höst/vinter osv...35...

Ja ja- barn får nog vänta ett tag till.

• jossefina

Idag har jag handlat jeans på barnavdelningen!
    Har inte kunnat förmå mig att gå dit förr, men efter att ha läst här om andra som gör det tog jag mod till mig. Inte var det nån som stirrade heller.
    Första gången på åratal har jag snygga jeans som passar perfekt!
    Och jag kan slå vad om att ingen märker att de är barnbyxor om dom inte kollar lappen inuti: storlek 158!!!

Tack till er alla!

Svar på tråden Ni "max" 155 cm långa/korta...