• ICT

Ni "max" 155 cm långa/korta...

...vart köper ni kläder? Tänker särsklit på byxor...

Jag är 153 cm- väger ca 45 kg.

Bor i Sthlms-omr.

• Svar på tråden Ni "max" 155 cm långa/korta...
  • Cilota
    lillronya - precis vad jag med brukar göra
    Optimala vore väl att spara en massa pengar och åka till Italien eller nått ställe där de kan mode och har mindre fötter än oss nordbor
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Maggan86

jag menar Top Shop i gbg???
    nån som vet föresten vart det finns att köpa mindre storlekar i Göteborg??

• lillronya

Cilota- Häftigt med så mycket skor som passar! Nu får man ju börja spara pengar... Inte så långt till Arlöv härifrån

• Duckan74

lillronya, jo tack! Skor är ett större gissel än kläder för mig. Blir lika ledsen varje höst när jag inser att jag inte kan hitta snygga svarta stövlar. Kingsize har inga som faller mig i smaken heller.

• Cilota
    Duckan74 - det var nästan som om jag sagt det själv Har aldrig ägt några snygga stövlar och skulle väldans gärna vilja det
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Duckan74

Cilota, tragiskt men sant

Hur kan tillverkarna säga att det inte finns marknad för att göra skor i 35 när vi är så många med detta problem?

• Cilota
    Duckan74 - Tror att allt för många föräldrar skulle tokskrika eftersom deras döttrar skulle vilja ha de skorna då. Skulle bli massor av skriverier i kvällspressen och skohandlarna tvingades plocka bort skorna. Bara en liten teori
  • Duckan74

Cilota, men det är inte klokt. Jag förstår vad du säger, men det måste väl vara värre att barnen vill ha dessa korta kjolar och toppar än snygga stövlar. Får sälja skor i en butik med åldersgräns !

• jossefina

Jag hade skostorlek 35 innan jag fick barn.
    Nu har jag 36-37! Oj va lätt det blev att hitta skor
    Bara som ett tips till er som ännu inte fått barn.
    Kan inte garantera att det funkar för alla

• Cilota
    Duckan74 - o ja! Korta kjolar och vida urringningar på tröjorna är betydligt värre.

jossefina - jag jobbar på det. Är på försök 12 just nu Att komma upp till storlek 35 i alla fall skulle betyda mycket fär mina små fötter
Svar på tråden Ni "max" 155 cm långa/korta...