Ni "max" 155 cm långa/korta...
...vart köper ni kläder? Tänker särsklit på byxor...
Jag är 153 cm- väger ca 45 kg.
Bor i Sthlms-omr.
...vart köper ni kläder? Tänker särsklit på byxor...
Jag är 153 cm- väger ca 45 kg.
Bor i Sthlms-omr.
Låter onekligen smidigt jossefina, men ser inte skorna väldigt stora ut då till min längd, 155cm?
Det största problemet med att hitta byxor är att dom alltid är för höga i midjan!!
Jag är 150 cm.
Jag hatar verkligen att leta kläder, hittar aldrig nåt som är bra, dessutom tycker jag modet är konstigt för det mesta oxå :(
Duckan74: Nej inte tycker jag att mina fötter är för stora till min längd (154).
Jag får ännu höra rätt ofta hur små och nätta fötter jag har.
Det är bara jag som är skadad alltså. Okej, håll tummarna för mina tossor nu då, ska ha barn i januari och än har inget hänt.
jag är 154 cm och väger 46kg.är 27 år,men alla tror att man är 15-16 år,bara för längden...är sååå less på det!
har väldiga problem att hitta kläder.tröjor är det inte jättesvårt med,trots att det endå är svårare sen jag fick pojkarna och brösten drog iväg i tillväxt.så jag kommer oftast inte i en small längre,även om det är vad jag behöver ha just i armlängd.
byxor är ju en fråga för sig...*suck*
har alltid varit samma visa.strl 36 och sedan fram med symaskinen.
en gång hittade jag faktiskt ett par snygga byxor på barnavdelningen,som jag då slapp ta upp,men jag tycker inte det känns så roligt att shoppa på barn...
nu har jag gått ner i vikt och måste ha strl 34 och det är jättesvårt att hitta bra byxor i den strl.
tack och lov har ju byxor med dragsko kommit tillbaka i mode,så mina byxköp består alltid av såna nu.
då behöver man ju inte ens sy upp dem.
Maggan86>> Top shop ligger i Arkaden.. =)
vart ligger Arkaden??
Typ vid brunnsparken? Kompassen och så? hittar du med den beskrivningen.. hm, svårt att beskriva ju :)
aa.. mamma jobbar i stan så hon hittar=) jag bor ju inte här uppe längre utan har flyttat ner till småland så jag är kass när det gäller gbg. men som sagt mina föräldrar bor här, mamsen får la hjälpa mej att hitta! tack tack!!!
Jag är 155cm & väger 52kg...
Är väl musklerna & tuttarna som väger
Jag brukar lägga upp mina byxor själv, blir bäst så, då blir det den längd jag vill ha o då kan jag använda byxorna till både högklackat & sneakers...
Köper även ibland byxor på barnavdelningar...
Senast så köpte jag jeans från veromoda de vart långa, men under sommaren har man ju kunnat vika upp dem snyggt...
I göteborg så gillar jag en butik som heter sasch om jag ej stavat fel, den butiken ligger vid kompassen ovanför en H&M butik kan man säga.
De har finbyxor, kavajer, jeans, klänningar, toppar m.m...
Byxorna är oftast onormalt långa i den butiken & man får lägga upp dem själv
men de är jättesnygga & oftast i schyssta stretchmaterial!
Priserna är ganska ok...