• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-19 09:32:05 följande:
     45. I sovrummet hängde jag upp två stjärnor i fönstret i julas (inte såna där med lampa i utan pynt) - de hänger där fortfarande... Förvirrad - helt enkelt!
    YESS!!!!
    du är lika usel som jag!
    (min julstjärna har hängt i snart 2 år)
    try less, fail less
  • vickis75

Haha, jag vet!

Om det inte var för att jag var så jästrans lik mina föräldrar utseendemässigt skulle man kunna tro att jag var adopterad dessutom - för de är väldans ordningssamma båda två och dessutom överenergiska - jag är hur lat som helst och ser inte ens röran... Hemlis

Jag brukar  säga att jag har en känslig konstnärssjäl som inte besväras av sådana världsliga ting!

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-19 09:58:49 följande:
    Haha, jag vet!Om det inte var för att jag var så jästrans lik mina föräldrar utseendemässigt skulle man kunna tro att jag var adopterad dessutom - för de är väldans ordningssamma båda två och dessutom överenergiska - jag är hur lat som helst och ser inte ens röran... Jag brukar  säga att jag har en känslig konstnärssjäl som inte besväras av sådana världsliga ting! Förvirrad - helt enkelt!
    det är samma här. min mamma är sådär petig och noggrann. hon rynkar alltid på näsan när hon är här.
    jag har frågat henne otaliga ggr när hon tänker berätta var hon hittade mig...
    try less, fail less
  • vickis75

Det måste iaf ha varit nånstans i närheten av där mina föräldrar fann mig - när jag läser dina punkter kunde många av dem vara mina egna. Skrämmande!!

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-19 10:05:14 följande:
    Det måste iaf ha varit nånstans i närheten av där mina föräldrar fann mig - när jag läser dina punkter kunde många av dem vara mina egna. Skrämmande!! Förvirrad - helt enkelt!
    min bror brukade säga att jag hittades på en kyrktrappa och att såna där hoppande vattenloppor är mina kusiner...
    try less, fail less
  • vickis75

Hur är det med Panda idag??? *kramar*

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-21 13:28:12 följande:
    Hur är det med Panda idag??? *kramar* Förvirrad - helt enkelt!
    SKIT, tack för att du frågR ( ).
  • vickis75

Klart jag frågar när jag ser att du är här!!

Ledsen för att det är illans idag!!

*kramar hårt*

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-21 14:02:23 följande:
    Klart jag frågar när jag ser att du är här!! Ledsen för att det är illans idag!! *kramar hårt* Förvirrad - helt enkelt!
    Kyss
Svar på tråden Pandas hangarounds