-
.
-
Svar på tråden Pandas hangarounds
-
YESS!!!!vickis75 skrev 2006-09-19 09:32:05 följande:45. I sovrummet hängde jag upp två stjärnor i fönstret i julas (inte såna där med lampa i utan pynt) - de hänger där fortfarande... Förvirrad - helt enkelt!
du är lika usel som jag!
(min julstjärna har hängt i snart 2 år)
-
Haha, jag vet!
Om det inte var för att jag var så jästrans lik mina föräldrar utseendemässigt skulle man kunna tro att jag var adopterad dessutom - för de är väldans ordningssamma båda två och dessutom överenergiska - jag är hur lat som helst och ser inte ens röran...
Jag brukar säga att jag har en känslig konstnärssjäl som inte besväras av sådana världsliga ting!
-
det är samma här. min mamma är sådär petig och noggrann. hon rynkar alltid på näsan när hon är här.vickis75 skrev 2006-09-19 09:58:49 följande:Haha, jag vet!Om det inte var för att jag var så jästrans lik mina föräldrar utseendemässigt skulle man kunna tro att jag var adopterad dessutom - för de är väldans ordningssamma båda två och dessutom överenergiska - jag är hur lat som helst och ser inte ens röran... Jag brukar säga att jag har en känslig konstnärssjäl som inte besväras av sådana världsliga ting! Förvirrad - helt enkelt!
jag har frågat henne otaliga ggr när hon tänker berätta var hon hittade mig...
-
Det måste iaf ha varit nånstans i närheten av där mina föräldrar fann mig - när jag läser dina punkter kunde många av dem vara mina egna. Skrämmande!!

-
min bror brukade säga att jag hittades på en kyrktrappa och att såna där hoppande vattenloppor är mina kusiner...vickis75 skrev 2006-09-19 10:05:14 följande:Det måste iaf ha varit nånstans i närheten av där mina föräldrar fann mig - när jag läser dina punkter kunde många av dem vara mina egna. Skrämmande!! Förvirrad - helt enkelt!
-

-
Hur är det med Panda idag??? *kramar*
-
SKIT, tack för att du frågR (vickis75 skrev 2006-09-21 13:28:12 följande:Hur är det med Panda idag??? *kramar* Förvirrad - helt enkelt!
).
-
Klart jag frågar när jag ser att du är här!!
Ledsen för att det är illans idag!!
*kramar hårt*
-
vickis75 skrev 2006-09-21 14:02:23 följande:Klart jag frågar när jag ser att du är här!! Ledsen för att det är illans idag!! *kramar hårt* Förvirrad - helt enkelt!