-
-
Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
-
Jävla moderater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Japp, det kommer de att göras... sänkt a-kassa, fp, sjukpenning = fler som vänder sig till Soc och får sina pengar där istället...Heisan skrev 2006-09-17 23:16:19 följande:Det är ju inte så att skatten försvinner. Pengar omfördelas -
Vill bara påpeka att VI har bra inkomster och jag oroar mig inte för egen del! Däremot den dagen min dotter växer upp så.......
Sen så tänker jag på andra än mig själv i första hand! -
Så de röda som skriver i tråden o klagar på hur "dumma" de som röstar blått, gör egentligen inte det då.. Eller vad generaliserar jag...
-
På vilket sätt? A-kassan sänks, fp-sänks och sjukpenning sänks... missat det??musli skrev 2006-09-17 23:16:47 följande:Petra, på vilket sätt sänks din inkomst? Inkomst-skatten ska ju sänkas! //heavy metal-mamma... -
mammapuh, enligt de jag känner som bor i USA så har de fantastisk sjukvård där!
Och vad blir skillnaden i att betala en privat vårdförsäkring eller mera skatt???
Du betalar ju lik förbaskat för vården varje månad...
-
mamma 85:a. svära kan du göra någon annanstans. väx upp.
-
å andra sidan så kanske man faktiskt skulle få tillgång till vården oxå. i tid. utan köer och lidande.
kom igen det blir kul, ge det en chans åtminstone... -
-
Solidariskt! *S*
Alltså nog kommer det att bli avgifter för våra barns sjukvård! Varför inte låta dem med låg inkomst få gratis sjukvård och vi andra som KAN betala kan göra det!