• C r e d o

jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!

• Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
  • aktuelle

Heisan

: vad har du tänkt att de ska betalas med ? skatt? vilken skatt?

• Heisan

Alltså vad "medmänskliga" de röda som skriver här är då.. Demokrati är tydligen bara bra när man vinner... 

Rösta i valet, förpassa GP till skogen.....
  • Petra m K o M
    Mingos skrev 2006-09-17 23:12:50 följande:
    Petra m K o M:Ja, det låter sunt, att önska olycka över andra... Som sagt, dags för lite friskt blod i Sverige, där folk vill varandra väl. Hoppas inte du överför det synsättet på dina barn...
    Men du och andra blå-väljare önskar ju otur över oss med sämre ställning. Ni vill sänka våra redan låga inkomster. Varför kan jag då inte få önska att du och andra blå-väljare ska få känna på hur det är??

Vad jag överför på mina barn eller ej har du överhuvudtaget inte med att göra, och vad de har med denna tråden att göra förstår då inte jag...
    Petra med Kevin f. 031212 och Melanie f. 060615
  • C r e d o

Håller med. Folk tror en massa och ser tydligen en vanlig debattör på fl som en sann och pålitlig informationskälla!

• aktuelle

Heisan : generalisera liite mera.

• EvelinaoSaga

JIPPIEEE!!!!!!!!!!!!!!! Heja Fredrik och alliansen!

• Heisan

Det är ju inte så att skatten försvinner. Pengar omfördelas, o tänk vad pengar som skulle släppas loss om alla byråkratimaskinerier som sossarna älskar förpassades till forntiden.

Rösta i valet, förpassa GP till skogen.....
  • mammapuh

I framtiden skulle det bli så att om man vill få tillgång till bra sjukvård så skulle man betala för den själv. Givetvis skulle det finnas allmänna sjukhus MEN kanske finns det någon här som vet HUR det fungerar i USA??????????

• musli

Petra, på vilket sätt sänks din inkomst? Inkomst-skatten ska ju sänkas!

//heavy metal-mamma...
  • Alyssa

vart står det att sjukvådren blir dyrare? De säger ju att vi kommer att betala solidariskt för vården och att det kommer att finansieras av staten via skatten?

Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!