-
-
Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
-
Heisan
: vad har du tänkt att de ska betalas med ? skatt? vilken skatt? -
Alltså vad "medmänskliga" de röda som skriver här är då.. Demokrati är tydligen bara bra när man vinner...
-
Men du och andra blå-väljare önskar ju otur över oss med sämre ställning. Ni vill sänka våra redan låga inkomster. Varför kan jag då inte få önska att du och andra blå-väljare ska få känna på hur det är??Mingos skrev 2006-09-17 23:12:50 följande:Petra m K o M:Ja, det låter sunt, att önska olycka över andra... Som sagt, dags för lite friskt blod i Sverige, där folk vill varandra väl. Hoppas inte du överför det synsättet på dina barn...
Vad jag överför på mina barn eller ej har du överhuvudtaget inte med att göra, och vad de har med denna tråden att göra förstår då inte jag... -
Håller med. Folk tror en massa och ser tydligen en vanlig debattör på fl som en sann och pålitlig informationskälla!
-
Heisan : generalisera liite mera.
-
JIPPIEEE!!!!!!!!!!!!!!! Heja Fredrik och alliansen!
-
Det är ju inte så att skatten försvinner. Pengar omfördelas, o tänk vad pengar som skulle släppas loss om alla byråkratimaskinerier som sossarna älskar förpassades till forntiden.
-
I framtiden skulle det bli så att om man vill få tillgång till bra sjukvård så skulle man betala för den själv. Givetvis skulle det finnas allmänna sjukhus MEN kanske finns det någon här som vet HUR det fungerar i USA??????????
-
Petra, på vilket sätt sänks din inkomst? Inkomst-skatten ska ju sänkas!
-
vart står det att sjukvådren blir dyrare? De säger ju att vi kommer att betala solidariskt för vården och att det kommer att finansieras av staten via skatten?