-
-
Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
-
Mammapuh: Hur ska regeringen kunna bytas ut innan fyra år gått?
-
grattis till moderaterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Om inga jobb skapas (alltså arbetslösheten ligger fortfarande på den procent den ligger på nu) och bidragen fortfarande sänks, vad händer med de arbetslösa då? Någon som vill svara på det?
-
Tack tack EmmaReu!
-
TroHoppOch Kärlek
Tror minsann inte att de minskar föräldradagarna - det förslaget försvann i det gemensamma valmanifestet väl?
jag ansluter mig till TS utrop -
Underbart.
Äntligen kommer vi lite ordning och reda i vårat sjuka bidragssamhälle som alltför många utnyttjar.
Hjälp dom svaga, men inte dom arbetsskygga och handlingsförlamade. -
Så du ser hellre att de rika blir rikare än att du själv har mat på bordet?Mingos skrev 2006-09-17 23:29:02 följande:Petra m K o M:Därför att jag ser LITE längre än näsan räcker, och tänker på LITE fler än mig själv, mitt och JAG. Inte för att generalisera, men... -
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag e såååååååååååå glad!!!! hoppas att dom gör sverige mycket bättre nu vilket jag verkligen tror att dom gör!!! -
Men gud va hemskt.... Ska vi bli tvungna att lämna våra barn ännu tidigare på dagis?? Fyfan hoppas jag vinner en massa pengar snart så jag kan vara hemma med mina barn jämtTroHoppOchKärlek skrev 2006-09-17 23:25:55 följande:De vill krossa socialförsäkringen.Sänka föräldraledigheten med 4 månader.Sänka föräldrapenningen.De vill höja fackavgiften så att slutligen fler och fler väljer att lämna dem så att de inte får någon slagkraft och därmed kan arbetsgivaren sänka lönerna hur de vill.Sverige kommer mer och mer likna USA.
-
Sorgligt.. och skrämmande.. vill INTE! *hoppas på poströsterna* Hur kunde de lura till sig segern, hur ska det gå?? Vi hade funderingar på ett till barn, nu kom ett stort skäl att välja bort det pga ekonomisk osäkerhet.
Tja, vi får väl vänta tills nästa mandatperiod (då det blir RÖTT - när folk har märkt vad alliansen visade sig stå för) - nä, detta känns riktigt TRIST! :(