• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Tack Snice,ja,jag hoppas få ett plus snart,känner mig konstig,något är på g i alla fall.

Trevlig kväll =)

• snöstjärna
    Snice:
    Ja det preliminära krysset är tillbaka på dag 17.
    Men det känns så fel. Har ÄL flytningar nu å två dagar tillbaka. Lagom tajmat till sambon kom hem igen, vi kör på å tempar på .. känns som ÄL varit nu någon av dessa tre dagar för min del ...  får vänta å se vad FF säger längre fram...
    Å om det var dag 17. Borde mensen komma i morgon eller övermorgon då jag haft sån L-fas på 11 dagar innan?!
    Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • Jessica26

Ville bara kika in och kramar alla ikväll.

Vet att jag inte skrivit det sista men jag har varit upptagen med praktik    och med föräldragrupper i spädbarnsfonden

Skriver mer en annan gång

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Ankiz

missK: Jag tror inte att du haft ÄL än... Om man tittar på din förra kurva så steg ju tempen stadigt och det har den inte gjort efter dag 17. Tror du har ÄL nu i dagarna och när tempen börjar stiga kommer ff att flytta ditt kryss!

• pilsa

Nu blir jag konfunderad,varför finns inte 31 oktober med i ff data??

• pilsa

Glöm det,trodde jag var i oktober men jag var i september,ja,ja,strunt samma jag är nog trött nu,suckar åt min egen dummhet.

• Snice

MissK- jag tror också att FF kommer flytta på krysset!

Pilsa- va rolig du är! Du är säkert gravid! Då brukar det bli såna där fel i tanken! Hihi! Förresten så är du mycket "lugnare" denna omgång och det tyder nog också på graviditet! *kram*

Fru JD- nu kanske jag har missat nåt... vad är det för operation?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*