• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

hm,men man hoppas ju på att det visar sig innan,man kan ju ha tur,ibland i alla fall.

• Brodsmulan
    Plisa.. jag kan förstå din tankegång. Vi har en villa på 84kvm, 4rok. Just nu 3 grabbs, ska bygga ett rum extra i det vidbyggda garaget (varmgarage) som man når genom huset. Att berätta för övriga släkten.. *skratt* fan va halvt ett skämt.. en del sa väl mer "väntade vi på eller visste vi väl" men också typ "igen.. är ni inte kloka.. räcker det inte med 3". Att man kanske vill ha mer än samhällets norm på 2,1 barn eller vad f-n det är.. ja då är man konstig och alla barn ska ju naturligtvis ha varsitt rum.. annars är det ju illa *sucka* Mina stora grabbs har bott ihop sen de va små, de vill bo ihop.. men, ska väl tvinga dem att ha egna rum.. not!!
    Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • pilsa

Brödsmulan,ja,familjen är värst i bland,min mellan syster har 3 barn,hon kommer bara bli glad,men äldsta systern och mamma,nja,de ser mest problem.
    mannen och jag vill ju,men det krävs ju planering,bil och ja,du vet.
    får väl rensa i mitt huvud när jag vet om det bor någon i magen.

• pilsa

funderar på en sak som jag hoppas någon kan svara på,när har jag im?
    har ju trott den 17,men det kanske inte stämmer då om jag har en lutealfas på 11 dagar,eller?
    har svårt att få allt att gå ihop,någon som kan hjälpa mig att förstå,eller fattar vad jag menar?

• Ofir1

Hej tjejer!!!
    Är det någon som är inne denna söndag kväll?

Själv håller jag på att bli tokig. Bokstavligt talat!!!!
    Är det någon som vill byta kropp med mej????

Nu har äl testen blivit starka, igen! Har inte testat än i dag. Men det kommer nog va som igår eller lite starkare/svagare.
    phuu.. klagomålet jag skickade till kroppen verkar inte kommit fram Får nog skriva ett nytt.

• Ofir1

Hoppas på dej pilsa!!! *hålla tummarna hårt*

• Korpan

Pilsa, vanlig luthealfas är mellan 12-16 dagar, din tempkurva visar ju att du är på 14 dpo, och om du har en luthealfas på 11 dagar så hade du BIM för 3 dagar sedan..
    eller om du har som den "längsta" luthealfasen på 16 dagar så har du 2 dagar till BIM.

• pilsa

Tack Ofir1.=)

Korpan,ok,då är jag med,så egentligen om jag har otur så kan jag ha min bim den 17 då,vågar jag testa i morgon tror du?

• Fru JD

Snice: Jag menar den operation i samband med mitt utomkvedshavandeskap som jag genomgick för ganska exakt en månad sedan. Jag blödde nästan inget efter, men jag undrar om de spottings jag haft nu har något med den att göra.. Nu verkar de avta dock! Skönt.

• Bäsebus

Ofir: Trist att kroppen ska hålla på sådär.... Har du pratat med gyn om det? Det verkar som om kroppen försöker släppa ägget flera gånger men att det inte lyckas... Jag hade problem med min äl förut, fick pergotime på direkten Om jag vore du så skulle jag kolla upp det

Pilsa: Håller tummarna för att du ska plussa

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*