• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • skrattigtjej

hej alla..

ja ska ringa om utredningen imon :S

min stora syster hade ärr bilningar på ägg ledarna och som hon operade innan hon blev gravid med min syster son som nu e 1.5år...

så de e kanske de som gör jag inte får redig mens? ska be dem undersöka om jah har de...

de ska tydligen vara bästa bb osv här i sverige :-S svårt tro men men

Emmy
  • Babynr1

ja visst ar det langt att vanta SNICE! nar kommer du ha Agglossning tror du?

• Fru JD

Snice: Sådär känner jag med... att det är långt nu... Men lite finns det ju att sysselsätta sig med, i alla fall i ÄL-tider...

• äppelblomman

Fru JD - Attans!! Tantbesök hos dig med.. bad ju henne att hålla sig undan härifrån! Lyssnar dåligt på mig..

• pilsa

Hej vänner,nu gråter jag ärligt talat,tog ett cb i morse,neg,tittade på testet nu när jag kom hem och samma streck har det som på PREG testet,vad ska jag tro,eller göra?
    har haft jätte ont i magen i dag,trott att mensen ska komma hela tiden,men det är bara en massa flytningar.
    min man ser inte dessa strecken,men ni vet hur vi tjejer är,synar med mikroskop typ.
    jag mår fortfarande illa mellan varven och brösten har molat som sjutton i dag.
    har fyllt väskan med bindor,för jag vet inte vad jag ska tro.

• Babynr1

Lugn i stormen! Skickar en *Kram*! GRAT INTE!
    Vanta nu nagra dagar innan du testar igen!
    Svart att saga vad det ar du ser pa testen..men man ska val inte forlita sig pa nagot man ser flera timmar efterat?

• pilsa

Tack babynr1,du har nog rätt,tog ett ägglossnings test oxå och det är posetivt,så vad ska jag tro??

• jamis

Stor kram Pilsa! Hoppas pluset kommer om några dar!

För mig gick det bra idag. Jag har TVÅ äggblåsor igen

• Ofir1

Fru JD: Tack, jag hoppas att det verkligen blir av nu också, äl alltså.
    Har inte fått temphöjning än.. men det finns det ju fortfarande tid till. Jag känner mej ganska säker på att det är äl eftersom jag inte kännt så här sen 4 månader sen när jag hade mins senase äl. Hade glömt bort hur det kändes. Jag tror att jag hade äl kl. 11.44 idag

Snice: Vet att det är tråkigt med BIM väntan. Men du har iaf BIM på en väldigt lyckosam dag tror jag Jag fyller år då, 11/11.

skrattigtjej: Är det Endo.... din syster har? Jag funderade på om jag kunde ha de för ett tag sen. Men jag tror inte så mkt på det längre.
    Lycka till med att ringa i morgon.

pilsa: fy vad jobbigt med oklara besked Tyvärr har jag inget vettigt att säga. Det är väl bara att vänta och ring BM antar jag. Hoppas att det är en liten och att du får reda på det snart. *kram*

• pilsa

Tack jam,skönt att det gick bra för dig i dag.=)

Kram tillbax

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*