• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Korpan

Är det endast jag som tycker det är jättejobbigt med all list-puffning? Listan BLIR ju puffad ändå mest hela tiden, när folk ändrar sina siffror och liknande. Hela tråden blir ju uppfylld med en massa LISTA bara, och jag själv tycker det är jättejobbigt att behöva leta svar på någon fråga fem sex sidor tillbaka bara på grund av allt listpuffande..

• Snice

Jag brukar puffa listan för att jag vill titta på den samtidigt som jag tittar på kurvor och skriver lite och för att jag tycker den hamnat några sidor bak... men om fler tycker det är irriterande så slutar jag definitivt att puffa fram! Har inte tänkt så! Det är bra att åsikter kommer fram! Vad tycker ni andra?!

• Nightfall

Jag tycker att det är bra att den kommer fram lite då och då. Tycker det är besvärligt att leta kanske 4-5 sidor bakåt för att hitta den, dessutom är risken större att den som ska ändra något tar fel lista istället för den senaste versionen, och då stämmer den inte sen.

• Fru JD

Jag tycker absolut att det är bra att puffa fram den, så att den ligger långt fram. Brukar själv göra detsamma. Jag stör mig mer på om den ligger långt bak!

• Fru JD

Snice: Tack för kramen! Jag behöver den idag!!

• Babynr1

Jag tycker oxa det ar bra att puffa fram den..Det ar ju listan hela traden handlar om. Speciellt nar den blir uppdaterad ganska ofta...och jag tror inte det ar listan som gor traden lang...

• Babynr1

Symptom och allmant lage for mig:

Mina bruna spottings har borjat avta och tanten har fortfarande inte knackat pa!

• Snice

Babynr1- Hmmm... verkar spännande ju! Kanske valde tanten nån annan att fika med?! Vi får väl se på din BIM-dag imorgon!!

blingring- det var ett tag sedan!! hur mår du?!!

• Snice

Åhhh..... suck va lång tid till BIM... 11 november! Vad ska man sysselsätta sig med tills dess då?!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*