~*~* Termometer beroende vänner~*~*
tror mensen är på väg,känns så,känner mig helt tom,funkade inte denna gången heller alltså,jag får väl vara glad för barnen jag har,gråter.
tror mensen är på väg,känns så,känner mig helt tom,funkade inte denna gången heller alltså,jag får väl vara glad för barnen jag har,gråter.
Tack snice,läs ovan,jag tror jag ger upp,känns tungt,vet inte om kärringen kommer men det känns verkligen så,i morgon är det nog dax.
fealin,eftersom antagligen ff går efter både lutealfas och ägglossnings tecken så tycker det att jag ska testa 18 dagar efter i stället för 14,fattar inte riktigt 100% men något åt det hållet.
hm,vill säga att de är osäkra på detta enligt min kurva.
blää,det börjar bli jobbigt det här,mår as illa och jag har ont mitt i magen,trodde mensen var på väg,men nu tvekar jag tappen är stängd medel och mjuk.
fryser som en tok,skrv om det i går,jag har inte feber,men jag är iskall.
fy vet varken ut eller in.
detta är nackdelen när man är ledig på fredagar,lätt att analysera allt.
21 har jag räknat bim,men jag plusar sent,så om det är något så testar jag inte förrän tidigast den 29,helst senare,får se.
jag mår ur skumt nu,blää.
angående trifasisk kurva kolla här är ni snälla.
www.fertilityfriend.com/Faqs/Triphasic-Pattern-and-Pregnancy.html
vad betyder detta,fattar inte riktigt vad trifasisk betyder,känns som om det betyder olika på något sätt,ff säger att min kurva är det.
Bäsebus,kolla min kurva,ff säger att den är trifasisk,konstigt eller hur?
fattar du vad de menar?
Ja bäsebus,jag vet att det inte behöver betyda graviditet,men hoppet lever=)
de som vill får gärna kolla min kurva=)
känner mig yr och frusen,men yr har jag varit förut,däremot så här frusen,nä,det känner jag inte igen.
Trevlig Lördag:)
mensen på g antar jag,kom klarrött blod när jag var på toa,och när jag känner på tappen finns det lite strimmor blod,tempen sjönk lite så jag antar att nr 13 inte är något speciellt bra nr heller.
Trött är jag dock,så otroligt trött,så här trött brukar jag inte vara,men det kanske är min träning som tar knäcken på mig vad vet jag.
än har inte mensen slagit till riktigt,men jag hoppas att hon kommer NU,så att jag är mensfri till helgen då jag och syrran drar på spa.
kram.
Tack äppelblomman,ja,kroppen och jag är inte bästa vänner just nu,men jag kanske nöjer mig med 2 barn,just nu känns det så,får se om någon vecka om jag känner samma.
ja,spa ska bli underbart,vi åker till tylesand varje år.