• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir,jo,jag tror du har rätt,köpte den termometern du visade mig,så i morgon börjar jag med den.
    =)

en fråga,jag ska resa bort på spa i helgen och det är med min syster,vill inte släpa på termometern så att hon märker det,är det dumt att hoppa över 2 dagars temp?

• pilsa

hm,grejen är att älen jag hade nu var på dag 8,men jag tror inte det blir så tidigt denna gången,och då är jag ju ifån mannen ändå.
    så kanske lika bra att strunta i tempandet under helgen.

• pilsa

Ofir,tack för tipset om tempen,visst tar den tid,men den är jäkligt exakt.=)

hoppas på äl denna månaden lite senare eftrsom jag åker bort i helgen,utan man.

Kram alla goa tjejer.=)

• pilsa

om en stund drar jag på spa till tylesand med syrran,ska bli sååååå skönt,tar inte med mig tempen,för jag kommer inte tempa rätt tid ändå,kanske dumt,men jag vill bara njuta av denna trippen.
    har sådan huvudvärk bara,hoppas den försvinner.

Grattis Lovefool=)

kram alla=)

• pilsa

hihih,ja det ska jag göra=)
    men den chansen är väl liiiten tyvärr,men det hade varit kul.

• pilsa

Hej Tjejer,i går kom jag hem,det var sååååååååååå skönt.

har några frågor om någon orkar svara,tror äl närmar sig,tappen stämmer och jag har W flytningar,men ibland tycker jag de är EW.
    äl testen är dock negativa,jag har inte jätte älvärk som förra gången heller,känner mig helt knas,vad ska man lita på?har jag äl överhuvudet taget? eller kommer den senare?
    vet att det bara är att mysa på när man har flytningar och allt,men ja, ni vet man vill ju analysera.

Kram.=)

• pilsa

jag använder mirres tester,tycker klart de är bäst,åhhhhhhh,kan inte mannen komma hem nu då=)
    hoppas att mina känningar är rätt,och att mannen är med på noterna.

• pilsa

Nä,Jozfein,du har säkert rätt,men man vill ju inte missa chansen,mannen verkar inte vara frisk så det blir nog inget mys i dag heller,hoppas vi inte missar bara.

• pilsa

SNICE ROPAR...

ja,jag fick hem mannen,och vi fick till det ,mysigt=)

fick ett liiite starkare äl test i dag,men lååååååååångt ifrån posetivt,vet inte vad jag ska lita p.,tempen gick upp i dag,vet inte heller vad det betyder,har ju ny termometer.
    hoppas någon kanske har en teori om jag har äl nu,eller kommer få inom en väldigt snar framtid.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*