• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice,du har såååååååå rätt i att jag testade sen med tjejerna,och ändå testade jag nu,NEGATIVT förstås,med cb,så nu är det till att vänta igen,vet inte hur länge vi får se.
    mår jätte konstigt dock,yr såååå in i vassen,och värk i tuttarna,ja,ja,vi får se om det är grav symtom eller om kärringen kommer.

• pilsa

Tja äppelblomman,testade ju plus först i vecka 7 och 8 med mina tjejer,så jag är defenitivt en låghormonis,men man hoppas ju ändå att det ska visa tidigare.
    fast som sagt,det kanske aldrig blir ett plus denna gången jag kanske inte är gravid,vem vet.

• pilsa

Kram Duntoffla,sååååå trist=(

Äppelblomman,hoppas verkligen att du får plus i morgon.

jag känner mig så frustrerad nu,när jag tog testet och såg resultatet var det ok men nu värker magen och är svullen samma med brösten,tror mensen ska komma när som helst,kanske hon gör det i morgon.
    hoppas någon av oss får plusa i alla fall,

Kramar=)

• pilsa

Godmorgon,undra när mensen kommer,tempen sjönk i dag med,önska hon kunde komma då.suck.

• pilsa

Kram Duntoffla,sååå trist kunde inte tomte vara snäll?=(

du kanske har rätt med min temp,men jag är sååå frustrerad nu,blir tokig,nu måste det hända något.

Kram igen=)

• pilsa

åh,som jag skrev så känner jag mig såå frustrerad,nu blir jag lite intim men i går hade jag mol i magen och när vi hade sex så tänkte jag bra nu kommer mensen i gång,för det brukar den göra när den är på g liksom.
    men i dag är det som vanligt massa flytningar,lite värka mitt i magen.
    känner mig yr och så himla trött.
    detta tär på mig,14 försöket och på resans gång har jag haft älfria månader och strul,och så kommer denna månaden kanske oxå med strul.
    Känns tung i alla fall,hoppas det är ok att jag skriver av mig.

• pilsa

fru Jd och äppelblomman,tack för er omtanke,sitter här nu helt yr och sååååå trött,vill bara sova,magen molar litegrand men inte mycket,springer på toa ofta för att kolla om mensen har kommit,men inget.
    vill bara gråta åt allt oxå,är sååååååå trött på att må konstigt och aldrig veta varför.
    skönt att ni finns.

Kramar

• pilsa

n1ettan tack, ja,jag behöver verkligen det,tog mitt 3 ältest nu, testoman som jag är,och det var posetivt,vet inte vad jag ska tro längre.

• pilsa

Tack Jordgubb,känns som om mensen ska komma när som helst,det är såååå frustrerande.

• pilsa

Snice tack för dina ord,nä mår inget vidare,brösten ilar och är jätte skumma,hoppas verkligen att mensen kommer snart om hon ska göra det.

• pilsa

Godmorgon,ingen vit jul här inte,spottings i dag.=(
    fan att kroppen lyckas luras varje gång,blir sååå ledsen.
    Hade antagligen äl den 19,då stämmer ju min lutealfas i dag,tror jag ska ändra min kurva så ff visar det.
    fattar bara inte dessa jäkla ältest som var posetiva dag 12 och 13,man kanske ska sluta med den skiten.
    och varför hade jag posetiva ältest nu?
    ja,ja,nu blir det starkvinsglögg till jul,får se om det blir något försök nr 15,känns alldeles för tungt nu.

Kramar.

• pilsa

stavar har jag haft denna gången,tycker de bästa ha varit mirres stickor annars,har alltid fått starka klara utslag från dem.
    stavarna fick jag av en tjej som blivit gravid.

• pilsa

Duntoffla,glömde,jag vet att de kan ge svaga streck,men jag vet hur ett posetivt äl test ser ut,har fått klart posetiva med mirres,dessa stavar var svårare att tyda tycker jag.

• pilsa

Duntoffla stavar är som stickor,ingen större skillnad faktiskt.
    visst kan man göra som du gör,men det är ju inte billigt,suck.
    ja,ja,nu är det som det är,får se om jag orkar ta nya tag.

• pilsa

Eh,vart tog mensen vägen???brösten ömmar,ja,ja,hon kommer väl.

Kan någon svara på dessa frågor,hur länge lever spermierna?
    hur länge lever ägget när det har släppt?

• pilsa

ja det är ju det,jag var bombsäker på äl dag 14,allt stämde,men nu när jag fick yttepytte blod i morse så tänkte jag att de 2 st tempar jag discardade tar jag tillbaka och då flyttades mitt streck till dag 19.
    om jag nu hade fått mens i dag,så hade det stämt med min lutealfas som är 13 dagar.
    ältesten var dock posetiva,så jag vet inte.

• pilsa

mj,jag fick posetivt äl test då,och jag har testat med ältest nu som varit posetivt oxå,plus att jag testat med cb det var neg.
    nu har jag jätte ont i brösten och värk i livmodern,men det kan ju vara mens påväg.

Tack för kramarna det värmer.=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*