• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

japp dag 7 och 8 var det superstarkt,vet att det var det eftersom jag kollat ofirs ältest,förra månaden älade jag inte.

• pilsa

hihi nä,jag tog äl test,som var super posetiva,tror inte jag någonsin har haft posetiva äl test innan denna gången.
    ofir har ju tagit en massa äl tester,och där kunde jag se att mina verkligen var posetiva,förstår du nu hur jag menar?

• pilsa

nä,jag kan inte komma på varför faktiskt,jo,möjligen att jag släppte ut katterna först,det kan kanske var en orsak.

• pilsa

Bäsebus,nja där tror jag du har fel,har testat med stickor i flera månader nu,och så posetivt har jag aldrig fått innan,dessutom hade jag fruktansvärt ont i magen och rikligt med EW flytningar.

Fealin,visst skulle jag kunna göra det,men jag litar nog faktiskt mer på äl testen eftersom jag inte fått så starkt någon gång innan.

• pilsa

en grej till,jag använder örontermometer, det är ju inte så bra säger det flesta,kanske den som krånglar till allt.

• pilsa

Bäsebus,min förra kurva varade i 44 dag,inga direkta EW flytningar,inget posetivt äl test,inget mol i magen som denna gången.
    jag bara vet att jag har haft äl,och har jag inte det så har jag koll på både flytningar och tapp,så missar den lär jag inte göra.
    dessutom litar jag på äl testet mer än min temp,tyvärr så känner jag lite så.
    de månader som ofir inte hade äl,har hon heller inget tok starkt äl test,eller hur?

• pilsa

Godmorgon:)

i dag har jag fått ett fint rött sreck av ff,visst discardade jag 2 tempar,men jag står för det.
    fick äl där jag vet att jag hade den,så nu får jag vänta och se om min kropp har haft rätt mer än tempen.

Ha en trevlig Lördag i höst rusket.

• pilsa

Grattis Ofir,hoppas du får en fin dag:)

tack för ditt svar,jo,jag ska hålla koll på så att jag inte missar en äl,men jag tror som sagt att den var på dag 8,hoppas.

Kram:)

• pilsa

Ja snice,jag tycker inte heller att man ska ta bort tempar,men om det visar sig att äl är någon annan dag än den jag är säker på så kommer jag inte vara sen med att be om ursäkt till mig själv att jag gjorde fel.
    men änu är inte motsattsen bevisad,så jag kör så här tills något anat händer.

kram:D

• pilsa

En fråga,om man nu bara ska lita på sin temp,varför ska man då använda äl test?
    tycker personligen att det skulle vara konstig att ältesten visar posetivt om de verkligen inte är det.
    vet att en del säger att kroppen försöker släppa ett ägg men att det kanske inte lyckas och då kan man få ett posetivt äl test,måste säga att jag tycker det låter knas men det är jag det.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*