• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

nä,mensen borde komma tidigast den 21.åh,håll tummarna:)

• pilsa

Hjälp snice,nu är jag nervös,tänk om vi har tur denna gången.
    tempen stiger väl inte nu bara för det,åh,nervös.

Kram:)

• pilsa

hej tjejer,hoppas ni mår bra,själv är jag ganska slut efter gårdagens träning,ett tufft pass,men super kul.
    de som orkar kolla min kurva ser att jag hade världens temhöjning i dag,kan kanske betyda något mot gårdagens dipp.
    vet inte om jag mår så annorlunda mot gångerna innan,så gravid eller ej,det får väl tiden visa.
    magen molar till dock i bland,men inget utöver det,jo,i måndgs kväll när jag skulle lägga mig högg det till rejält 2 gånger i magen,men det behöver ju inte heller betyda något.
    Är negativ som ni ser men det kanske är naturligt när man är på 13 försöket.

oj,detta blev lååååååångt:D

ha det bäst tjejer.

• pilsa

GRATTIS BÄSEBUS,vad roligt.=)

jag vet ärligt talat inte hur jag mår,i dag kom en konstig trötthet över mig,men det kan man ju få ändå.
    magen äl cooooooooooool lugn,det brukar den inte vara innan mens,den brukar mola och värka.
    kommer inte testa innan ff rekomendationer denna gången,möjligen testar jag senare,om nu inte kärringen kommer innan.

Kram:)

• pilsa

hej igen tjejer,kom på en sak till som är lite annorlunda,jag fryser som en tok,framför allt efter träning,har aldrig gjort det förut,vet inte om det är symtom eller inte.

• pilsa

Snice,jag är säker på att jag inte hade äl förra månaden men mensen var som vanligt,tror dock på teorin,fast inte i mitt fall då.=)

• pilsa

ff säger att min kurva är Triphasic,undra om jag ska ta det som posetivt?

godmorgon förresten,ha en bra dag=)

• pilsa

Tack äppelblomman,ja,det låter ju lovande,hoppas vi har lyckats denna gången,annars lägger jag nog ner.
    Tungt när inte ens det 13 försöket ska lyckas, jag kan nog intala mig att ett tredje barn kanske inte är det allra bästa,men det kommer bli svåååååååååååååårt.

• pilsa

åh vad du är snäll,tar gärna emot många tummar det värmer massor:)

Kram=)

• pilsa

en fråga tjejer,i natt har jag svettats jätte mycket,tänkte nästan att jag fått feber,men när jag tog tempen hade den sjunkigt,gör den det om man har sovit dåligt?
    eller kan man svettas med låg temp?
    hm,konstig fråga va?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*