• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

finns det någonstans man kan läsa om det? mala?
    vill gärna ha fakta i sådana fall.
    och jo,jag litar på det,blir konfunderad på äl testen bara.

• pilsa

ok bäsebus,men då finns det ju ingen anledning att använda äl test,eller hur?
    undra varför det rekomenderas då?
    skulle bra gärna vilja veta vad din gyn bygger den vetenskapen på,visst kan han kanske ha rätt,men jag behöver mer för att lita på ett sådant uttalande.

• pilsa

jag säger inte att din gyn har fel,men jag personligen skulle vilja ha mer bevis och fakta att gå efter för att riktigt tro på det.
    jag har ingen bra gyn så det kan jag stryka.
    tycker bara det är att lura folk att köpa en massa tester då om det ändå inte funkar,tycker inte du det?
    använder du äl test efter den information som din gyn har gett dig?

och som nu i mitt fall,så går ju faktiskt till och med ff efter mitt posetiva äl test,så,vad ska jag lita på då?
    visst kan jag sätta tillbaka mina borttagna tempar,men vart hamnar jag då om jag nu verkligen hade äl dag 8 som både tappen och flytningarna antyde?
    nä,jag vet inte vad jag ska tro på längre.

• pilsa

Möjligt att min termometer inte är bra för detta syftet,men jag behåller den fram till nästa kurva,skickar efter en ny då.
    tycker ändå att det är konstigt allting,men strunt samma,nu är det som det är.

kram på dig med.=)

• pilsa

Johto,jag fick fullt utslag på mina äl test dag 7och 8,dag 9 var det negativt.
    så eftersom alla andra tecken stämmde,väljer jag att tro på att ägget släppte dag 8,men om det visar sig fel så är det ok.

• pilsa

Godmorgon alla=)

en fråga,när jag reser mig från en stol, så värker det till på sidorna,vad kan det vara?
    någon som har haft så?

• pilsa

Kram alla som fått kärring besök,och Grattis Myliten vad roligt.

Snice,jag har tempat i dag men datorn funkade inte i morse så jag fyllde i tempen nu.
    än så länge kan man väl inte tro vare sig bu eller bä om min kurva,kramper har jag i bland när jag reser mig upp,liksom hugg,men det kan vara kärring symtom likaväl.

Kram igen:)

• pilsa

hallo vänner=)

hoppas ni mår bra=)
    om någon ids kolla min kurva vore jag glad,fick nämligen en tempdipp i dag,är det kört nu?

Kram

• pilsa

oj,tror du det Duntoffla? det hade ju varit såååååå kul,hade väldiga hugg i magen när jag gick och lade mig i går,men det kan ju vara mens känningar oxå.

• pilsa

Plupparna tog jag bort för att jag var så säker på äl det datumet jag nu har fått av ff,hade jag inte tagit bort dem hade jag inte haft äl än enligt dem tror jag.
    att jag är såååå säker på min ägglossning är ett starkt äl test,har nog aldrig någonsin haft såååå starkt,en fertil tapp,och rikligt med EW flytningar.
    Jag håller dock koll på flytningar mm,för att inte missa äl,om jag nu mot förmodan har haft fel.
    hade ingen äl förra mådan vill jag oxå tillägga.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*