~*~* Termometer beroende vänner~*~*
kolla min kurva,så här ska den se ut om jag är ärlig,vad ska jag göra?
kolla min kurva,så här ska den se ut om jag är ärlig,vad ska jag göra?
japp,rätt tid tempar jag,men hur descardar man?
Tack Snice,förstår vad du menar,vet inte hur jag tar bort det ena strecket dock.
nu är i alla fall kärringen borta,skönt.
har ju börjat träna 3 gånger i veckan nu,fattar inte varför jag gav upp förra gången,det är ju såååå härligt.
HJÄLP,jag har ägglossning,på dag 7,fattar inget,har haft jätte mol i magen,och min mamma sa du har väl ägglossning,nä,det kan man väl inte ha när mensen precis har slutat?,men jo det kunde man,NU vet jag hur ett posetiv äl test ser ut.:D
snacka om EW flytningar,WOW,det har jag,så i kväll blir det mys,vare sig mannen vill eller inte,hoppas på i morgon oxå eller på tisdag.
men kolla gärna min skumma kurva om ni vill,för den är hur konstig som helst.
Kram från en gllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaad Pilsa
testar..
www.fertilityfriend.com/home/138f07
vad händet? man kan inte se dagens kurva för mig i dag,någon som vet varför?
Myliten,dagens temp och allt annat jag fyllde i går inte att se,fattar inget,tempen steg till 37,2 jösses,hoppas den sjunker i morgon då,för det är väl så det ska vara?
Tack äppelblomman.
ja,det känns så i kroppen och allt tyder ju på det,min kurva är en jojo,har alltid varit.:D
någon vänlig själ som vill lägga in mig på BIM 29/11,försökte men lyckades inget vidare,ja,jag är kass,vet,suck.
har nog BIM den 21,men vill inte vara ute tidigt denna gången.
Ha en bra dag.:D
Kram Cotterpin,så tråkigt:(
Grattis Jessica,Lycka till med maggen:)
ni får gärna kolla min väldigt hoppiga kurva,fick ju tokstarkt plus på ältestet i går och hade, har Ew flytningar,tog ett test nu det är oxå posetivt,vi fick till det i går,men i dag blir det nog inget,tror ni det räcker i morgon?
Kram