~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Tack fealin nu är det fixat.
nä,jag har nog inte haft äl ännu,molar som sjutton i magen i dag,så kanske får jag utslag på ältestet i dag.
hur mår du? ältider ännu?
Tack fealin nu är det fixat.
nä,jag har nog inte haft äl ännu,molar som sjutton i magen i dag,så kanske får jag utslag på ältestet i dag.
hur mår du? ältider ännu?
Hjälp,om någon kan,tog ett äl test,tycker strecket är lika stark i färgen som kontrollstrecket,men det är mycket tunnare,vad betyder det?
är det ett posetivt ältest??????
åH tack för era svar,tar ett senare oxå för säkerhets skull,hoppas det är posetivt,då ska jag hoppa på mannen så mycket jag bara kan.
Tyvärr så är hös/vintern som mest för oss när det gäller arbete,båda är trötta och sega utarbetade,men vi får hoppas jag får honom lite sugen.
Ska inte visa äl testen,för jag vet att han inte gillar det.
Blir gaaaaaaalen,tog ett till test,men det var svagare än det andra,känns verkligen som äl är på G,vilket ska jag lita på?
det tunna men start posetivastrecket eller det negativa testet?
ska jag ta ännu ett?
puh,inte lätt detta.
Tack korpan,får se om jag tar ett till test eller om jag nöjer mig med att se det posetiva som en hint att äl är på G.
Tack för ditt svar:)
lite OT tjejer men jag är orolig för min 7 åring,hon har haft ont i magen i 3 dagar,åkte till läkaren i morse med henne för att se så det inte var urininvägsinfektion,men det var det inte,inte heller någon bakterie.
läkaren trodde att hon var förstoppad,men när vi kom hem lyckades hon bajsa rejält 2 gånger.
både 4 åringen och hon lekte,sedan ville de vila och då såg jag att båda var lite hängiga,tog febern på 7 åringen hon hade 38° den lilla hade 37,3.
vad är detta? fy,den stora brukar aldrig vara sjuk.
Ofir,visst kan du må illa redan,finns inga regler för sådant vet du,åhh,vad spännande,snart vet du.=)
God förmiddag tjejer,vet inte om jag ska lita på ältesten eller vad,känns som äl verkligen är på g men jag har svårt att tyda både tapp och flytningar denna gången,kanske jag inte har äl,vad vet jag.
i går kväll skulle vi sexa men mitt i akten kom den lilla.
skrev om att jag var orolig för min 7 åring,det är jag inte längre,hon ser ut som en liten salami i dag,vattkoppor alltså,den lilla har fått det lite mildare,men hon är oxå prickig.
vi fick till det snabbt i morse i alla fall,hoppas jag älar nu då.
Ha en bra Lördag.
Snice,tror du det? hoppas verkligen du har rätt=)
ja,vattkoppor är jobbigt,jag hade mina när jag var 13 så vi led lika mycket både jag och du.
hur mår du?
din kurva ser ju väldigt lovande ut.
håller med er om flytningar,ibland är man sååå säker för att nästa stund tycka att de inte alls är fertila.
Skööööönt,nu har jag fått posetivt äl test,fick ett i går oxå,så nu får vi väl försöka sexa till oss i morgon oxå=)