• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • MagdaA

man jag vill ju inte ha med alla kurvorna! hur får jag bort dom utan attbehöva deleta?

• myliten

Äppelblomman - visst är det tarvligt att PMS symptom och tidigare gravsymtom råkar vara desamma

• fealin

Tack Jessica för framflyttningen av kurvan..
    äppelblomman: Hoppas verkligen att det inte är pms!!!
    Håller tummarna för dig!!

Babynr1: Jag ser att vi forsätter att färljas åt...du fick också en liten sänkning idag..
    Det kanske räcker att en av oss tempar..

Tråkigt att Fru JD inte är här på ett tag..

• äppelblomman

Mycket tarvligt.. Allt för att göra en så förvirrad och osäker som möjligt. Tänk om kroppen bara kunde tala om om man är gravid eller ej, som ett CB digital ungefär. Det vore väl praktiskt!

• äppelblomman

fealin - Tack för tummarna!
    Håller med dig, saknar också Fru JD. Hoppas hon har det bra.

• fealin

äppelblomman: Är det för tidigt för ett CB då? Eller vill du inte testa om det är förtidigt?

• äppelblomman

fealin - Enligt CB ska man ju kunna testa på BIM-3 men det verkar som om de flesta plus visar sig på BIM eller senare, så jag vill inte testa för tidigt. Blir nog ett test på fredag, BIM-1, beroende på hur jag känner mig.

• Babynr1

Fealin....ja jag sag det! Vad lustigt! Trodde forst att jag tittade pa min egen kurva.

• Babynr1

äppelblomman, Myliten : Ser lovande ut for er eller vad tycker ni sjalva?

• äppelblomman

Babynr1 - Hittills har min kurva sett annorlunda ut än tidigare kurvor, vilket jag förstås hoppas är något positivt. Annars är det svårt att säga nåt, skengravid är ju inte så svårt att vara..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*