• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Babynr1

Jag tycker min kurva ser jattetrakig ut!!!

SNice - tycker du den ar spannande? Kan inte se varfor..hmmmm?

Varfor?

• Snice

Babynr1- dels för att den skiljer sig från förra kurvan runt ÄL och för att den gått upp i två steg (dag 1 och dag 4). Nu får vi hoppas den höjer sig ett snäpp till! Jag tycker då att det verkar bra! Är ingen expert, men.... *håller tummarna för dig*

• Jozie

jag funderar över en grej, min temp går inte ner riktigt så är det vanligt att tempen ligger högre eller lägre vissa månader?

En ängel går vid min sida...
  • KEK

Snice: ja din kurva är förbryllande, jag håller tummarna för att det var imp-spottings du hade.

Äppelblomman: tänker du testa snart eller är du så fräck och håller oss på sträckbänken ett tag till?

Myliten: snygg imp-dip, funderar du på testa?

Jakey, BabyNr1, fealin: Hur känns det, några symptom?

Bäsebus: Imorgon kommer krysset

n1ettan: ni jobbar på bra

• Babynr1

OK SNICE!! Nu fattar jag Jag ar lite skeptisk vid det har laget sa kan stirra mig blind pa kurvan utan att se nagot kul och nytt.....

KEK - jag fick svamp precis nagra dagar efter Agglossningen... sa allt jag kanner kan vara pga av det.

Men hade en skum rosabeige farg pa flytningen idag..vet inte vad det kan vara.
    Svampen ar nastan borta men kanns dar lite anda....brosten har varit spannda ett bra tag nu och maken tycker att dom kanske har vaxt en aning...men allt kan anda vara inbillning..kanner mig allmant trott och sa oxa....hade en liten spanning typ ovanfor ljumsken idag nar jag gick fran jobbet.

• Duntoffla
    Babynr1- när jag plussade sist fick jag svamp efter ÄL. En vecka senare så fick jag en lätt rosa blödning och plussade sen. Det kan vara ett gott tecken! Skrattande
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • myliten

KEK - lite tidigt ännu att testa, men kommer säkert inte kunna hålla mig till BIM...

• KEK

Babynr1: hoppas det är imp-spottings du har?

myliten: ja lite tidigt är det, men snart, väntar med spänning

• Babynr1

Duntoffla - VA?? OH OH OH nu HOPPAS jag att det kan vara sa for mig.

Maste man fa spand mage i borjan nar man ar gravid?

Alltsa sist jag var gravid sa kande jag pa mig att jag skulle plussa for jag markte att jag hade svarare att dra in magen. sa varenda manade nu vi har forsokt gar jag och kanner pa magen och kollar om jag kan dra in den och sa...jobbigt!!!Har oxa haft spand mage utan att jag varit gravid sa det ar nog inget symptom sa dar 100% till sist.

Ar det nagon som har kant sig precis som vanligt utan spand mage och som har plussat?

• Babynr1

KEK - jag tror egentligen inte att det ar det for det ar mer som om flytningen ar lite beigare...inte direkt som spottings..svart att forklara.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*