• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • MagdaA

Jessica: tack! jag kan ju inte de...har inte plus.

en fråga till. vet inte vad man ska kallade det...men den grejen som syns ovanför dina kurvor när du går in på sidan, som en barometer som visar vilken dag du är på...hur ändrar man den? tycker den med solen är riktigt ful faktist...

• Jessica26

Magda det var nog också homepage set up och ticker väljer man sen.

Har precis hållt på och försökt få in en fin till mina veckor men det funkar inte riktigt.

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • MagdaA

Jessica: du som är duktig på mycket...var hittar man info om att bli plus-medlem?

• Jessica26

Menar du på FF eller på fl

På ff går du in på konto och får sen köpa med Visa kort.

På fl kan du nog klicka uppe i högra hörnet på din sida.
    Där står det nog köpa plus tjänst.

Hoppas att du hittar

• MagdaA

Jessica: jag menade på Fl, men jag har hittat det. blev dock lite kluven, fanns ju bara 2 alternativ. mitt kort går inte att betala med på internet..å betala i förskott känns lite knepigt. nån som valt att betala i förskott via internetbanken?

• Jessica26

Magda jag betalar alltid med kortet.

men det finns säkert någon annan som gjort det

• Snice

KEK- Jag har funderat i de banorna också... om ÄL var dag 18... men ändå stämmer det inte för jag tog ju ÄL-test dagen innan, hade inga fertila flytningar och tempen har ju inte varit nämnvärt högre då... Suckar över min kurva! FF satte ut ÄL förut på dag 10...
    De sista dagarna har jag haft småillamående och molande värk... Men vad det kan bero på vet jag inte! Har inte haft nån mer spottings heller... Jag är nästan inne på att ÄL kanske skett typ igår med tanke på den höga tempen idag. Vore ju jäkligt för då har vi missat hela allt! Har haft så mycket att göra så vi inte hunnit mysa ordentligt... Vi får väl se hur tempen ligger de närmsta dagarna! Tycker flyutningarna igår och idag är lite vattniga också... *dumma kropp till att luras med mig* Ska försöka få in mys ikväll ifall att!

• Snice

äppelblomman- det är riktigt spännande för dig nu!! Har du några symtom att räkna med tro?!!

Myliten- vilken fin dip du haft! Kanske nåt positivt med den!!

Babynr1- spännande! Kurvan skiljer sig ju en del från förra månaden!

FruJD- fin ökning av tempen! Hoppas du har det ok trots begravning?...

Bäsebus, KEK, Athena- imorgon får ni säkert era kryss! *hoppas*

• pilsa

Undra om jag någonsin kommer få ett streck av ff,känns inte så,min kurva har ju varit så konstig ända sedan jag började tempa.
    undrar en annan sak,hur kan man vara fertil om tappen är stängd,det tycker visst ff att man kan,skumt.

• myliten

Babynr1- tja, det ser intressant ut, om inte annat. Tillräckligt för att jag ska fantisera och hoppas och tolka minsta lilla stick mellan naveln och knäna som ett MYCKET viktigt tecken .

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*