• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • lovefool

Godmorgon på er..Ställer frågan här oxå. Jag o min kompis satt och pratade igår o då sa hon följande att har man uvi så kan gravtesten visa fel hon hade hört sin bm säga det men hon kom ej ihåg hur det visa fel? alltså visar det plus när det ska vara minus eller vice versa? ngn som vet! Tacksam för svar..

• äppelblomman

loovefool - Är inte helt säker men tror att testet kan visa felaktigt plus. Det är ju i allmänhet ett plus man är intresserad av och då kan uvi "luras".

• lovefool

tack för svaret Äppelblomman då kan det nog stämma me tanke på att jag fått x svaga pluss och nu i förrgår fått reda på att jag har uvi... skönt på så vis o veta att det kan bero på det och ej att man råkat ut för ytterligare ett mf..

• äppelblomman

loovefool - Kikat runt lite på FL och det verkar som om folk är lite oense om vad som egentligen gäller. Hittade de som sa att det visat falsk minus också..
    Tittade på CB´s hemsida men hittade bara nummer till gratis hjälplinje. Sorry om jag gav falsk info.

• lovefool

Äppelblomman -Ingen fara försökte söka förut innan jag skrev frågan oxå men tyckte jag fick tvetydiga svar oxå.. Jobbigt att ej få "korrekt" svar.. menmen jag tackar för att du hjälpte till

• Snice

Tusse1- välkommen! Hoppas du vill stanna och tempa med oss! Det är bara att fråga på så får du nog alltid svar!

äppelblomman- ja det är jobbigt att bygga upp för mycket och så blir det inte som man tänkt sig... då blir man så besviken ju! Men visst är det så att ju närmare BIM desto mer spännande är det?! och man kan inte låta bli att fundera över varenda känsla i kroppen!

Min egen temp gick neråt idag igen... Va 17 händer med min kropp?!! Jag har ingen aning om hur jag ska tolka det hela nu! Trodde ju verkligen jag hade ÄL dag 10 och BIM i lördags... Men tempen gick bara neråt, ingen mens och nu igår då ett skutt uppåt i temp + vattniga flytningar... Är det nån som kan översätta min kropp åt mig?!!!

• äppelblomman

Snice - Vågar mig faktiskt inte på nån analys. Hade samma problem förra kurvan men din mens har ju inte kommit, det gjorde ju min. Äl dag 18?

• KEK

Bäsebus - jag det mesta tyder på att äl var dag 15 för mig hoppas jag kan få lite högre temperaturer de närmsta dagarna så att jag får ett kryss av ff

Äppelblomman - det med sträckbänken var menat som ett litet skämt jag hoppas du inte tog illa upp - håller tummarna för dig - och jag håller helt med att man inte skall testa förtidigt

• Snice

äppelblomman- jag tror du frågade igår om nidationen kan ske dag 10... nu när jag ser på din kurva så tänker jag att det kan vara impdip dag 10 för dig! Hoppas det...

pilsa- din kurva är svårtydd! Kanske ÄL dag 10? Med tanke på Äl-testen som var superpositiva?! Svårt det där.... Hoppas ni får till det på 13:e försöket vännen!! *kram*

• äppelblomman

KEK - Tog inte illa upp! Tycker det är kul när någon är intresserad av mig och min kurva.
    Hoppas på kryss på dig inom en snar framtid!

Snice - Frågade jag om nidation? Frågade om imp.dip, är det samma sak? Hoppas dock att dipen på dag 10 betyder något..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*