• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Babynr1, vad härligt,gör som doktorn säger tycker jag,tror mycket ligger i det han säger,man vi sååååååå mycket och testar med miljoner saker för att lyckas.
    kanske man kan testa det som kräver minst oro,dvs hederlig sex,funkar det inte för mig snart så är jag villig att testa din doktors medicin.

Kram och lycka till.=)

• pilsa

Babynr1,tycker du fick träffa en väldigt klok läkare,tror att han har rätt i det han säger.

• pilsa

johto,ja,men jag känner då inte min,man kan ju undra om jag har ägglossning överhuvud taget.
    2 kurvor i rad nu har jag fått jätte låg temp efter förmodad äl,vad sjutton kan det betyda?
    önskar att någon kunde svara på det.

• pilsa

snälla,alla era teorier nu,tror ni jag kan ha äl i dag,tempen var ju superlåg,och när jag lekte med ff och satte in påhittade tider så fick jag ett streckat äl kryss den 18.

ska jag ta ett äl test?
    flytningarna är lite EW,men de kan de ju vara ändå har jag hört.

• pilsa

ingen som har en teori?
    testet var neg i alla fall.
    tror jag ska fundera på vad jag sysslar med egentligen,blir faktiskt nervös över detta.

• pilsa

fealin,jo,men det är inte riktigt rätt,för när jag tog tempen i morse var den nere i 36,07,men jag somnade om och gick efter nästa temp,hade jag inte gjort det hade jag inte fått kryss i dag.

• pilsa

johto,vill gärna ha era teorier,jag blir inte nervös av dem,snarare lugnad,för nu vet jag då varken ut eller in.

• pilsa

ok,babynr1 skönt,då ändrar jag inte på något,hade iof inte tänkt det,men det är bra att höra era teorier.
    skönt,nu ska jag bara vänta till den 22 ungefär.

• pilsa

fealin,ja,det gör vi,skönt att man inte är ensam.

min riktiga temptid var den låga tempen,36,07,fattar inte varför den var så låg.

• pilsa

Kram Snice,vet hur det känns,nu nalkas i alla fall juletid,liten tröst kanske men ganska mysigt.

Kram igen.=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*