• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir1 herre jösses,fler döingar i denna tråden.=)
    men du säger att den är så låg innan äl,jag är ju efter äl,stämmer då inte med min andra kurva,men då hade jag iof en annan termometer.

• pilsa

Tack Ofir,ja,visst kan det vara så att äl inte varit,det enda som i så fall ger mig huvudbry är de posetiva äl testen,för de var posetiva.
    inte kan de hinta om äl flera veckor innan,eller?
    enligt ff om jag hade behållt min discardade temp så skulle jag ha haft äl i går men det tror jag inte stämmer.
    tappen är i alla fall stängd i dag så jag vet inte,litar på dag 14 är nog mitt allternativ nu.

• pilsa

Ofir,nä precis vad jag trodde,men på en av mina kurvor har jag posetivt ältest 2 gånger i en cykel,men det tyckte många här inne var konstigt,så jag vet inte vad jag ska lita på.
    tycker att det är meningslöst med ältest eftersom man inte kan lita på dem.
    tog ett test i går men det var neg.
    ja ja,kroppen är svår att läsa,nu är det som det är,tiden får utvisa om vi lyckats eller inte.
    är glad för dina teorier,alltid nyttigt att få det tycker jag.=)

• pilsa

Hej tjejer,i kväll ska vi på Julbord med jobbet,julgalan med en massa artister,kul värre.
    tar väl med tempen och ser vad den står på när jag vaknar.
    i dag steg den tack och lov,hoppas det håller i sig nu då.

• pilsa

Duntoffla,Japp vi sover på Hotell fördelen med att vara egen företagare,man slår på stort *S*
    det ska bli skönt,barnen ska vara hos favvis kusinerna.

• pilsa

Tack Duntoffla,det ska jag.=)

Önskar dig detsamma.=)

• pilsa

Tack Snice,det får jag med all säkerhet.=)

ja,det är skit trist att börja på nya kurvor hela tiden,hoppas det blir den sista för dig.
    Själv vet jag inte vad som händer,jätte låg temp ena dagen hög andra,bara inte den sjunker igen så att jag förlorar mitt kryss.
    är i alla fall tok trött,vaknade 8.30 och är helt slut nu,och då har jag inte gjort något.
    behöver nog träna tror jag.

• pilsa

Hej tjejer,tempen hoppade upp rejält i dag,men det var nog för att jag drack och lade mig vid 3,behåller ändå tempen fast den säkert inte är normal.
    Julbordet var kanon,hade sååååååå roligt,E type är ju kanon.=)

• pilsa

Ja Duntoffla,inte är den speciellt tillförlitlig,men som du säger så får man hoppas att det håller i sig nu.
    Kul hade jag i alla fall,så det var värt en icke 100% temp.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*