• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

fealin- hur länge har ni försökt att bli gravida? et är väl superbra att ni fått en tid. Gå dit och prata och se vad de kan erbjuda för undersökningar. Ta ett steg i taget och gör det inte till nåt stort pressande projekt! Hmm..lätt att säga, men peppning är alltid bra! *kram*

• Jessica26

Snice gå in i Bäsebus galleri så fårdu se   ps (starka bilder)

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Duntoffla
    Tack Snice för din lilla analys! Ärligt talat vet jag inte hur lång luteal fas jag har. Jag plussade på första försöket förra gången och då trodde jag att jag bara hade en luteal fas på 10 dagar men är ju inte ens säker på när jag hade ÄL då... Funderar på ett test på fredag om inte mensen kommit innan dess. Något är i görningen för min mage är som en ballong idag men tyvärr blir det så innan mens. Sen dessa eviga känningar som jag dragits med i flera veckor nu. har inte så höga förväntningar denna månad eftersom vi knappt fått till det alls pga flera orsaker. Nästa månad=nya tag! Flört
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Fru JD

Bäsebus: Det där är väl ett pluss!! Ett stort grattis till dig!

• Bäsebus

Tack Fru JD Ska testa med cb på fredag....det blir säkert imorgon för jag kommer inte att kunna hålla mig

• Jessica26

Bäsebus när jag fick pluss förra veckan på cb så visade billiga tester nada. Så att du fått lite på ett sånt billigt så är nog cb inga problem att få ett pluss på.

Åhh vad jag håller tummarna för er.

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Bäsebus

Jessica: Ja jag har ju aldrig fått neg pluss på dessa testen inte ens spökstreck tidigare bara på gamla preg, nya har jag inte testat

• skrattigtjej

snice

nej jag tror de va mest vatten ja tog vatten drivande frukt och har tabletter som hjälper mej nu med... naturliga så klart, inget skadligt.... mamma hjälpte mej välja ut dem...
    men Bm trodde mej inte och ja kan ju tempa förens jag får hjälp jag ha ju pcon som gör jag inte har äl :-/ suckar

Men men... ja förösker att bita ihop och leta efter privat gyhn i länet, men hitta inget på eniro :-/

Jag tar kalori blockerande tabletter med... en på för/eftermmiddan nåt av dem och sen kvällen

den bra nyheten e att jag ha inte lika stort sut efter godis mer... mer frukt och grönt hehe helt galen krama om

• Fru JD

Myliten, Fealin och Snice: Tack snälla för alla jättegulliga ord! Betyder mycket!! Ja vi kämpar ihop, en månad till.. Ska bara försöka gaska upp mig lite.

Fealin: Jag är också sådär kluven inför att "ta hjälp". Det känns som om om att det skulle kunna bli så stort, men det är väl som Snice säger så att man får försöka att behålla lugnet mitt i allt. Om det går. För egen del så vet jag inte ens om vi kommer att bli erbjudna det. Vi har försökt i ett år nu, men bara sådär "noga" de senaste tre månaderna. Blev gravid på första "noga" försöket och även om det inte gick vägen så blev jag ju i alla fall gravid. Ja, tvi vale.. Livet är fullt av beslut som ska tas..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*