• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • min dotter Julia

MYliten
    När plussade du?!

Får säga Grattis för de ser ut som du var på dag 13?!

Och självklart grattis till alla andra som Plussat med!! Ska ner o lägg min tösa bit sen popa popcorn o se filmen o dem sakerna som e på tv:n i kväll tv4 20.00 och 21 kram o god natt

• Snice

Magda84- du verkar ju helt klart vara på väg mot ÄL!! Mys på nu bara!!! Aldrig fel i dessa tider!

Fru JD- trist med sänkningen idag... *kram*

• pilsa

hallo vänner=)

hoppas ni mår bra=)
    om någon ids kolla min kurva vore jag glad,fick nämligen en tempdipp i dag,är det kört nu?

Kram

• Duntoffla
    Pilsa- det kan ju kanske vara imp-dipp? Jag är ju inte så haj på detta än. Så någon annan kanske har en mer kvalificerad gissning.

En fråga till er alla- hur ofta känner ni av äggstockarna? Är det bara runt mens och äl eller fler gånger? Jag har känningar varje dag men vet inte om det är livmodern som återanpassar sig kanske?
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

oj,tror du det Duntoffla? det hade ju varit såååååå kul,hade väldiga hugg i magen när jag gick och lade mig i går,men det kan ju vara mens känningar oxå.

• Duntoffla
    Pilsa- din kurva ser ju lite taggig ut innan du fick plus på Äl-test så det är svårt att säga. Tycker iofs att höjningen efter Äl borde vara lite högre...
    Jag ska nog inte gissa mer, har för dålig koll.Generad
    De två blå plupparna som du tagit bort, är det temp på andra tider?
  • pilsa

Plupparna tog jag bort för att jag var så säker på äl det datumet jag nu har fått av ff,hade jag inte tagit bort dem hade jag inte haft äl än enligt dem tror jag.
    att jag är såååå säker på min ägglossning är ett starkt äl test,har nog aldrig någonsin haft såååå starkt,en fertil tapp,och rikligt med EW flytningar.
    Jag håller dock koll på flytningar mm,för att inte missa äl,om jag nu mot förmodan har haft fel.
    hade ingen äl förra mådan vill jag oxå tillägga.

• Duntoffla
    Pilsa- men då får vi hoppas att dippen är imp.dipp och inte mensen. Men mensen borde väl i så fall inte komma redan.
  • pilsa

nä,mensen borde komma tidigast den 21.åh,håll tummarna:)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*