• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Bäsebus, lovefool - GRATTIS!!! Håller tummarna för att plussen blir starkare inom några dagar. Smitta mig!

Fru JD - Kram på dig!

fealin - Har ju själv inte försökt så länge och är, än så länge, under 30 år men ställer mig ganska positiv till att gå och få hjälp om det inte vill sig på eget vis. Man får väl försöka ta ett steg i taget och ha en positiv syn.
    Dock verkar det finnas en del personer som gör vad de kan för att "trycka ner" en.. Att tala om att chanserna minskar för varje månad som går, gör ju inte att man blir direkt lugn och positiv, snarare tvärtom.. Sådana människor gör man bäst i att ignorera, de sprider bara negativ energi! Kram!

• min dotter Julia

Hejasn! Min mamma blev mamma med sista barnet då hon var 40 så sjävlklart finns hoppet.

Ja de är ju högkostnad kortet, sen kommer ju alla resor till sjukhusen, samt alla ev mediciner man måste köpa (o ta) så visst blir de pengar men vi är väl lyckligt lottade som bor i sverige.. men allt ska ju bli dyrare,, tacka riksdagen o alla väljarna..

nej nu ska ja vara positiv.. förlåt!

• pilsa

hej tjejer,hoppas ni mår bra,själv är jag ganska slut efter gårdagens träning,ett tufft pass,men super kul.
    de som orkar kolla min kurva ser att jag hade världens temhöjning i dag,kan kanske betyda något mot gårdagens dipp.
    vet inte om jag mår så annorlunda mot gångerna innan,så gravid eller ej,det får väl tiden visa.
    magen molar till dock i bland,men inget utöver det,jo,i måndgs kväll när jag skulle lägga mig högg det till rejält 2 gånger i magen,men det behöver ju inte heller betyda något.
    Är negativ som ni ser men det kanske är naturligt när man är på 13 försöket.

oj,detta blev lååååååångt:D

ha det bäst tjejer.

• äppelblomman

Kittekittan - Har inte varit med så himla länge jag heller men tycker din kurva ser helfin ut! Skulle kunna vara en imp. dip på dag 26. Hur lång lutealfas brukar du ha?

• KitteKittan

Äppelblomman: Jag vet faktist inte längden på min lutealfas. Brukar aldrig känna när jag har ägglossning och jag har inte tempat eller använt ÄL test tidigare. Tack för svaret

• äppelblomman

Hur lång cykel brukar du ha totalt då? När tror du att du har din BIM?

• KEK

Grattis bäsebus roligt med pluset om en svagt om några dar blir det starkare. Jag är också på dpo 9 men med 17 dagars lutealfas så får jag nog vänta med att testa.

Snice jag har inga symptom alls vilket jag tolkar som positivt för förra perioden hade jag tusen olika symptom vid den här tiden och då blev det ju inget.

Myliten skönt att du är lite mindre illamående men jag kan förstå din oro - jag håller tummarna för dig.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*