• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Thessis77

n1ttan: har tempat på andra tider än vanligt; därav de vita bollarna
    Älstickan visade två lika starka sträck (åtminstone enligt min egen bedömning) så jag väntar på äl imorgon eller i övermorgon. F¨r se hur det blir med tempen! Dagens höjning lär bero på att jag drack lite igår...

• n1ettan

Jessica26-F´låt, jag glömde, har ju visst läst att ni inte får bli gravida. Tänker på dig och hur du har det. Kram.

• mala78

Stor kram fealin, dumma tant.

Äppelblomman, ja, jag tempar på dag-em-kväll, så därför är de höga och vita, men förvånansvärt ohoppiga, fast jag ser till att inte äta eller dricka på ett tag och sitter stilla innan.

BIM 25/11
  • Fru JD

Fealin: En stor kram till dig!!! Nu får vi slå följe igen... *halar fram glögg-flaskan o försöker locka fram ett litet leende..*

• Fru JD

Duntoffla: Jobbigt lång kurva du har. Jag hoppas att du snart får klarhet i hur du ligger till i din kurva. Att inte veta måste vara tufft.

Sisf: Blir spännande att se dina tempar nu under helgen!

• Fru JD

Johto: Bara att vänta o se när det gäller din kurva.

Athena78: Men du, att tempen går ner nu behöver ju inte betyda något alls. Det är väl tvärtom ganska trevligt att den dippar på 7 DPO.

N1ettan: Fin kurva! Hur lång lutealfas brukar du ha?

• Fru JD

KEK: Även du har en snygg dip, där på dag 8!

Mala78: Ja, det är lite svårt att försöka tyda din kurva.. (speciellt när man inte är ett proffs). Hoppas förstås att det är sådär en riktigt fin gravid-kurva ser ut!

• Duntoffla

Hej tjejer,

Nu är jag tillbaka igen. Har varit borta i helgen. Har lagt in mina tempar nu vilket resulterat att FF tagit bort mitt kryss. Ledsen  Har mått pyton i helgen- yrslig, lätt illamående och sjukt trött. Tror att det är influensa faktiskt på g. Ingen tant!

FruJD- jag lovar att jag håller på bli helt galen! Snart har det gått 6 veckor sen min skrapning. Trodde att saker och ting skulle komma igång rätt snabbt eftersom efter mindre än 2 veckor efter skrapningen så visade mitt gravtest neg och jag hade inga mätbara hormoner kvar i kroppen. Men icke! Ingen mens och det verkar ju osäkert om ÄL också.

Vad gör man? Är så less på att aldrig få den där mensen så jag kan börja om.

Jag har inte hunnit kika på kurvor än men jag läste att Fealin fått tanten. och jag som hoppades så. *kram*

Ska dra fram lite kurvor så jag ser hur det gått för er andra.

Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

jävla mens skit,varför kommer hon inte då,finns inte en enda strimma av blod nu,fan vad jag hatar denna väntan.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*