Nu har jag haft äl
Har inte tempat, så jag har inte fått nån temphöjning. Men jag är ändå 99% säker.
Det känns verkligen övertydligt när jag har äl. Men denna gången blev mer smärtsam än vanligt. Gjorde så ont att jag knappt orkade stå. Sen försvann det helt plötsligt (som vanligt) och det är ungefär då som jag tolkar att äl varit. På dag 16 denna gång tror jag, och allt TACK VARE PERGO!!!!
Allt känns mer tydligt denna gång.. sååå ömma brösrvårtork, äl värk. Men jag antar att det beror på pergon det också.
En sak är jag dock fundersam över? Det gjorde mest ont i vänster äggstock (men även i andra). Och om jag minns rätt så var det ägget minst (2 mindre än det andra) och skulle släppa 1 dag senare (om det ens skulle släppa). Man undrar ju om det första släppte ännu tidigare, inte alls eller sammtidigt. Men huvudsaken är att det fungerar.
En sak är lite rolig föresten. Jag har ju beskrivit ovan att det nästan konstant gör ont (i 1-2 dagar) tills smärtan plöttsligt försvinner och att det är nångång då jag tolkar som äl. Denna gång försvann smärtan i samband med sex.. hehe, om min teort stämmer så skulle det vara höjden av tajming