• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Athena78

Vet många som sett på äl-test innan BIM att de är gravida, men är väl inte heelt pålitligt...

• fealin

Tack alla söta ni för era kramar. Det värmer!
    Och fru JD...vi får dricka en hel massa glögg till lucia och följas ytterligare en månad.
    Nu ska jag kika hur det går för er andra!

• fealin

Duntoffla: Din kurva stiger ju fint fortfarande! Vad händer???

sisf: Jag har svårt att säga något när du har så många vita ploppar...
    Athena78: Din kurva ser fin ut och snygg dip!
    n1ettan: den stiger o stigen minsann!
    KEK: Din kurva är hög men det var den förra också..men den här gången har du en snygg dip också..
    Mala78: en massa vita ploppar på dig..svårt att säga något då...
    Nightfall: Har dom dragit in krysset för dig? Vilka snålisar!

Det är många som har BIM runt den 25:e kul!

• fealin

Visst Pilsa! Alltid något att trösta sig åt..
    Hur går det själv?

• n1ettan

Fealin- kul att du tittar på min kurva. TACK. Jo tempen stiger, och... jag hoppas så innerligt. Men men- nu kan jag bara vänta. Det är spännande med flera BIM kring den 25:e!

• pilsa

nja fealin,vet inte men tror att mensen är på g,det kom blod när jag var på toa i morse men nu har det inte varit något mer,men det är nog bara en tids fråga.

• Duntoffla
    Fealin- Vad trist att du fick mens. Ledsen ja, jag undrar med vad som händer med min kurva. Mitt kryss försvann så jag har inga förhoppningar alls. Nu får gärna mensen komma till mig.
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • min dotter Julia

N1ETTA, Nu har ja uppdaterat min temp.. Nu då ja går på pergo time behandling har ja äl mellan dag 17-18 så de innebär nog mens dag på senast 33....Har haft Internet problem *SUCKAR* djupt! Och hoppas de är fixat nu...

Jag har 2 frågor och hoppas på svar...

Igår morse så hade ja (tyvärr) min dotter bredvid oss och då kl ringde och ja skulle ta tempen så låg hon typ på mig och täcke på de och kände mig Varm. då ja tempade hade den "stigit" till 36.6 Men tror inte min ord. temp var de.. kan man göra något för att göra spec. notering att de kan vart avvikande?!

Fråga nr 2:

Om ni har sex med er Partner mellan fredagen och lördagen, klockan nyligen blivit över 00:00 räknar de som "fredag" eller "lördag" Rent teoretiskt är de ju "lördag" men räknar man så?! bara så ja fyller i rätt

• Cotterpin

1, tror inte att det påverkar såpass mycket, men det borde du ha märkt om det var lägre både dagen innan och efter. Men eftersom en dags temp inte spelar så stor roll utan det är ju helheten man tittar på så tycker jag inte du behöver bry dig om det.

2, jag noterar det alltid som fredag.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*