• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Ofir1 - Svårt att säga, kanske för att det fattas en temp på dag 17? FF kanske väntar och ser vad morgondagens temp blir. Har du prövat att sätta in en temp för imorgon, bara för att kolla. Fusk, jag vet men man kan ju få spekulera lite.

• Ofir1

Magda84 - Jag hade äl på dag 16. Jag är 99,9999999% säker och det stämmde bra med vulet också.

äppelblomman - Ja, det kanske är därför. Men tycker att det är lite konstigt. Satte in en lika hög temp på morgondagen som idag och det hände INGET
    Men ser ju t.o.m att denna kurva liknar min förra (efter äl) jätte mkt.
    Sur nu, jag vill sätta in bim!!!

• äppelblomman

Ofir1 - Ja, det var ju lite skumt förstås. Kanske att någon annan kommer med någon bra förklaring senare idag?
    Själv har jag testat att sätta in BIM redan innan min ÄL, får väl se om det var för optimistiskt eller om det kan stämma. Kram!

• Ofir1

Magda84 - Nej, tyvärr.. Det var jag som testade lite *sorry*. Jag ändrade mina fusk tempar. Men strecket blev bara på fel plats.

äppelblomman - Ja, jag hoppas att någon annan vet. Kanske kan sätta in mitt bim ändå (baserat på vulet) eller göra en override.

• min dotter Julia

hej allesammans!!

Natten till idag var skiit jobbig. Min dotter vaknade vid 00 och ja låg inne hos henne till efter 02.30 sen orkade ja inte med de så min man fick ta henne.
    Så kl. 08.00 var de dags o tempa 36.6!! Hjälp! vad händer med min kropp?! fick ju pos. äl test igår, allt är nog redan kört denna månad. Depp depp.. :( vart o tränat i en timme o vart på min utbildning. strax hämta min dotter på dagis.

Vad ska ja tro om denna månaden?! FF har inte satt ut sånt rött streck heller. suck suck!

Förklåt att ja klagar...

• johto

min dotter Julia: Jag brukar inte få streck förrän 3 dagar efter ÄL.

• Fru JD

Äppelblomman: Alla som vill får vara med och glögga förstås!! Hoppas att allt är bra med dig!

HW: Välkommen hit! Jag känner igen dig från en annan tråd, där jag varit och smygt utanför dörren ibland utan att riktigt vågat mig in än. Jag hoppas att denna tråden blir en riktig lyckotråd för dig!!

• Fru JD

MDJ: Man får inte kryss förrän man har haft tre höga tempar i rad. Är 36,6 högt eller lågt för dig?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*