Vill nån ge mej en kram?
Skulle verkligen behöva det nu.. Har varit lite kännsligt under dagen. Men nu tror jag att jag behöver få det ur mej.
Hon är gravid, en jag känner.
På först försöket, på min månad. Den månaden jag skulle haft, så att skolan blev bra. Nu känns det som hon snodde den rätt under näsan på mej. Hennes skola kommer fixa sig, inte min.
Första försöket! Det räknas ju inte ens, det är ju bara en test körning. 2-3 månader hade väl varit lämpligt? Är det för mycket begärt, av vem det nu är som bestämmer sånt här? Det hade kanske gett oss en rättvis chans iaf.
Hon har en månad och tidigare barn. Själv sitter jag helt utan och med mina 10 j-a månader!
Hon kommer få barn före mej.. Det skulle ju va jag som blev först av oss. Vi började ju 9 månader tidigare. Då är det ju inte mer än rätt?!
Visst är jag glad för hennes skull. Det kan ingen säga emot. Och det skulle bli helt perfekt om vi också lyckades.
Men det var MIN tur och MIN månad! Hon borde fått vänta, ställa sig i kö, iaf nån månad till.
Jag vet att om hon inte var gravid så skulle det inte göra mej mer gravid.
Men jag hatar det där fåniga leendet och glädjen som hon utstrålar. För jag vet, att det är exakt sådär jag skulle se ut, om jag fick mitt pluss.