• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Ja,Duntoffla,det hoppas jag med=)

Ofir,ibland måste man få vara ego,och det får du nu.

Kram

• Fru JD

Jag tittar in en snabbis och måste snart logga ur...

HW: Jag undrar en sak när det gäller din kurva. Är du hundra på att ÄL inträffade där FF satt ut. Jag tänkte mest på det här med fertila flytningar som ju brukar vara ett tydligt tecken. Vad jag kan se så har du inte fyllt i några.. Det jag undrar över är om du kan ha haft ÄL ett par, tre dagar senare än vad som står utsatt på kurvan?

• mala78

HW, instämmer med Fru JD, du kan ha haft äl senare. Håller tummarna för dig, och er andra nära bim.

BIM 25/12
  • Henriks wife

Jag har inte haft några fertila flytningar alls denna månad....och ja mina kurvor slutar oftast aldrig pga av jag ej har någon mens, men denna gång började jag äta provera på dag 16 för att få i gång mensen.....dock kom den 10 dagar efter avslutad kur sist innan har det varit 6 dagar så det kan juh hända att den dylker upp runt i morgon eller på Måndag.....Jag testade med ÄL tet på dag 29 för jag trodde ev att Äl kunde ha inträffat då, men ingenting....det var ingen stegring alls......

• Henriks wife

Satt och lekte lite med min kurva och fick syn på att ÄL kan ha inträffat på dag 20 oxå (fyllde i eggwhite där).....vilket skulle vara mer troligt eftersom jag var på ett VUL och äggcellerna var för små på dag 12, så på 5 dagar känns det lite knasigt att de kunde ha växt till sig, 10 dagar känns mer troligt......

• Duntoffla
    Henriks Wife-  Men det verkar väl rätt troligt att du kan haft ÄL då med tanke på hur kurvan ser ut? Kommer du ihåg hur du kände då? I så fall borde ju det snart visa sig. Hur lång lutealfas har du? tempen verkar ju stiga uppåt efter din dipp vilket är lovande.
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

Hallå tjejer,i dag sjönk tempen ytterligare,det betyder väl att äl är i dag eller har varit har jag rätt?
    OPK testet var neg.

• Jozie

pilsa: jag skulle gissa på att du har äl idag så mys på lite extra med gubben idag!

En ängel går vid min sida...
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*