• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

ja Jozefein,tror oxå det,hoppas han är sugen i kväll,vi hade sex i går på morgonen,men konstigt nog syns det inte att jag har skrivit det när ni kollar på min lista.
    ja,ja,hoppas han vill i alla fall i kväll,det är ju aldrig fel att fylla på.;)

• Duntoffla
    Pilsa- med ditt positiva test igår och lägre temp idag så är nog ÄL idag och tempen bör stiga imorgon. Mys på du!Flört
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

Duntoffla,ja,jag håller med,ska försöka få i gång mannen i kväll.;)

• Duntoffla
    Pilsa- att BD inte syns beror på att man måste kryssa i att det ska synas för alla. Det gör man under sharing/home page set up och sen kryssa i publish intercourse data. Om du vill att det ska synas så klart
  • Henriks wife

En bättre dag för ÄL för där mös vi dagen innan Så nu gäller det att hålla tummarna Oh vad bra att kurvan ser lovande ut......vad betyder dippen???? Jag är skitkass på allt detta.

• Duntoffla
    Pilsa- hahaha. Yes, till allmän beskådning. Man kan ju välja att visa BD bara runt ÄL-dagarna om man vill fast å andra sidan är man ju inte alltid säker när det är och då är det bra med BD-statistik. Flört

HW- en dipp kan tyda på en implantationsdipp när ägget fäste. Det sker mellan 5-8 dagar efter ÄL ( eller liknande) det kan ju självklart diffa på fler dagar. Din är på DPO 9 så det skulle kunna vara troligt. Vet inte hur lång LF du har men du borde snart få ett plus eller i värsta fall mens...
  • Henriks wife
    Duntoffla: Jag började äta Provera på dag 16 och jag trodde den skulle komma i Onsdags tack vare den, men förra cykeln var mensen sen....så den kom 10 dagar senare och det är i dag....så nu hoppas jag att den håller sig borta
  • Duntoffla
    HW- håller tummarna för att tanten inte kommer på något år eller såSkrattande

Nu ska jag iväg och fika med en kompis

ha en bra eftermiddag!

vi ses säkert senare!

kram
  • Jozie

Pilsa: det låter juh lovande om ni hade sex igår morse men det blir juh som en extra försäkring att ni prickat av bra om ni kör på idag också! 

En ängel går vid min sida...
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*