• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Cotterpin

Ofir1,
    svårt att säga, men den kommer nog sjunka dom närmaste dagarna innan ÄL iaf. Äter du en högre dos av pergo eller samma som förra?
    Det kan ju vara så att du har en högre grundtemp denna cykeln eller en förkylning på g?

• Ofir1

äppelblomman - Ja, det måste vara så

johto - jag tror inte att det är någon fara alls. Det är väl bara det att man inte ska använda införningshylsan eftersom den kan irritera tappen. Men jag tror inte att medlet eller något påverkar det minsta.
    Fy vad jobbigt med svamp. Vet att det inte är kul.

• äppelblomman

johto - Aj då! Står det att det är ok, får man ju lita på det. Påverkar då säkert inte heller ägggets fästande.

• Ofir1

Cotterpin - Tack för svaret. Jag äter samma dos som förra cykeln. Tror inte att jag har en förkylning på g. Men det kan bero på att jag för en gångs skull haft en bra dygnsrytm. Har kankse sovit 7 timmar innan jag tempat i stället för 3-4. Men vet inte hur dte påverkar.
    Grundtempen verkar dock vara lika efter mens men steg vid pergon (självklart). Men men, den kommer kanske sjunka i morgon.
    Hoppas bara den hinner sjunka innan äl så att ff hittar det.

• Cotterpin

Ofir1,
    tror inte det är någon fara!
    min temp beter sig ibland lite knepigt med pergo, har alla mina kurvor på min sida om du vill kika.

• Ofir1

Cotterpin - ok jag ska kika. Då är det säkert lugnt.

• Jordgubb

Självklart är det så att det är antal tempar över coverline för igår var det 10 och idag står det 11. Så det var nog ingen viktig del då kanske.
    Känner mig lite hängig idag, så där småförkyld. Hade den där "metallsmaken igår kväll och den kom tillbaka efter tandborstningen. Så jag vet inte vad jag ska tro...

• Ofir1

Föresten.. som de flesta kanske har märkt så kan det-där-som-(oftast)-är-nödvändigt-att-göra-för-att-få-bebis bli lite tråkigt när det är ett måste. och Ja, det är självklart sexet jag snackar om.
    Då kan jag tipsa om denna sida.. om ni gillar sånt vill säga.
    www.snyggunder.se/

Själv har jag köpt ett 2-delat set Hillary. Det var en uppskattad överaskning kan jag lova
    Men det kanske är för mycket info?

Nu ska jag se reprisen på Våra bästa år och göra kaffe

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*