• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

mår så jäkla illa nu,åt en peppakaks glass och den vill liksom inte försvinna från munnen,blääää,vill inte ha kvällsmat,tror den kommer upp då.
    herregud vad jag antagligen skenar nu,suck.

• Ofir1

pilsa - Hehe, ja det är redan avklarat för dagen
    Hoppas att det är symptom du känner av
    Jag tror att det går bra att testa utan morgonurin i morgon om du vill. Särskillt om du använder nåt bra test, typ cb.
    Men du kan ju hålla dej ett tag innan du testar.
    Jag ska hålla tummarna stenhårt!!!

• Ofir1

ELLER spara morgonurinen i kylskåpet (i ett kärl naturligtvis). Ta ut den ur kylen ca. en halvtimme innan du testar så att den hinner få rumstemperatur.

• pilsa

Tack ofir,spara morgon urin,hm,men då undrar nog mannen,vill ju överaska honom om det blir ett plus.
    får chansa på att det funkar ändå.
    är såååå nervös nu,på ett sätt är jag glad att de inte kom i dag,för nu får jag en dag till på mig att samla hcg,ssssssssss,låter som om jag redan är gravid,men mina bröst brukar inte kännas så här.
    åhhhhhhhhhh,bara jag inte skenar,orkar nog inte med detta en gång till känns det som.

• n1ettan

fealin- jättekramar vet själv hur det känns. Tack för att du tittat på minmisslyckade kurva, inget spännande alls. Det har varit så struligt mellan mig och sambon, tyvärr.

• HaltaLotta

Idag känns min tapp öppen OCh har en massa vattninag flytningar med HAr inte haft den där äggvitan nu på ett par cykler, utan mer som vattniga.....nån som vet om det "normalt"?

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • pilsa

japp ottisen,de vattniga flytningarna ska vara lika fertila som Ew,så mys på=)

• min dotter Julia

Bäsebus, Oki tack Ska kolla sen.. Men vi skippar nu den där Klick. bara så besviken.. Tack för att du svarade, och självfallet alla ni andra med

• äppelblomman

pilsa - Vilken skenis du är! Du kan väl visst testa imorn om du tar hjälp av Ofir1´s tips. Så spännande!!

• äppelblomman

Ofir1 - Skönt att alla symptom är som de ska nu då och myset redan avklarat.. Oj oj..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*