• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

fealin - Tror faktiskt inte på ÄL på dag 25, hade så tydliga flytningar på dag 17 och i princip inget på dag 25. Väldigt lite mys då också.
    Men säg att ÄL var på dag 25, då skulle min cykel i så fall gå över 40 dagar.. Har visserligen haft en lite oregelbunden cykel men den har inte gått över 40 dagar på över 1,5 år!

Klart det känns deppigt! Konstigt vore väl annars..

• fealin

Men Duntoffla då.....vad gör din temp därnere?????? Upp med den nu! Annars måste du ju gå på glöggparty med mig och Fru JD!

Pilsa: Ytterligare en snygg ökning! Hejja på! Har du mutat termometern nu eller har du satt den under lampan ?

n1ettan: Snygg kurva men hur ligger ni till i BD egentligen? Var inte karlsloken hemma? Eller har ni bara dolt era sänggöromål för oss andra kanske

Snice:Din temp är verkligen tokig den här månaden. Men det kanske beror på stress och lite sjukdom? Men det är väl dags att börja mysa på nu!

Nähä...nu ska jag väl ta och börja julpyssla lite innan arbetet sätter igång. Nu när jag "inte" är gravid längre...

• fealin

Äppelblomman: Jag tror som du att du hade äl dag 17. Det är ju bra att du inte har några menskänningar. Plusset kanske inte vill dyka upp förrän på julafton..ett litet jesusbarn..

• äppelblomman

fealin - ha ha! jesusbarn?! Vad lämpligt att jag heter Maria då..!

• pilsa

fealin,näääääää,vad trist,du skulle ju plusa nu.=(
    men påt på Nyår nu då;)

äppelblomman det ser fin ut.=)

tack för att ni undrar om lilla mig,mår liite illa i dag,men marginellt,får se vad som händer som sagt.
    Fealin,nä,jag har inte mutat termometern,den blev väl rädd för att bli dränkt igen.

• Fru JD

En megakram till dig, Fealin. Känner väl igen din deppiga känsla! Kram igen

• Babynr1

Hej Allihopa!

KRAM TILL dom som tanten kommit till! SUCK ! Inte ens till jul kan man vara ifred.

I tors fick min man reda pa att han var tvungena att resa hela denna vecka...aker i kvall och kommer hem pa lordag. SUCK..mitt i Agglossningen! Alltid dalig tajming pa hans resor. fick gora sa gott vi kan...nu ar det bara att vanta...

• Duntoffla
    Fealin- Jäkla tant! Det blir nog att jag får joina ert göggparty i jul jag med...Ledsen Väntar på de sedvanliga spottingsen.

Äppelblomma- vad händer? hoppas att det stiger igen. Håller tummarna!
    Que Vivra verra- den som lever får se
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*