• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Just ja... Fru JD, tack för dina ord!! Jag är inte så rädd för att bli smittad av min man då det förmodligen är jag som dragit hem magjsukan från jobbet... Jag var ju krasslig själv under helgen med orolig mage... Men ikväll har det inte blivit några pussar och kramar... bara servering av dryck, temptagning (!) samt medicingivning!
    Hur går det för dig?!! Du är i den trista delen av cykeln när man inte har nåt att göra eller analysera... Men snart är det er tur igen!!!

• Duntoffla

Jahapp! Då var det helt kört denna månad. Bättre lycka nästa år! Nu blir det öl till julmaten Flört

Que Vivra verra- den som lever får se
  • skrattigtjej

hej allihopa

Jag ska börja med min diet med mat efter nyår... efter allt festande osv... så ja får festa loss och käka mej ännu mer smäll fet muhhahahaa

haha jag ska tappa 25kg lite mer sen för ja vill ha ett bim på 20 igen

men sedan hur lång tid det tar att uppnå målet får tiden tyvär upplysa mej om :-/ suckar... bara att hugga in sedan

Men jag ska börja tempa under tiden med... se om det sker någon färändring under tiden men behöver eran råd om ni e snälla

Hoppas att ni får en supe bra julafton med mkt kul och ett gott nytt år 2007

Krama om er alla

ps jag ska vara jultomte för min syster son han e 1.5år hohohoho måste nog börja tränna

krama om er och GOD JUL

Emmy
  • pilsa

Godmorgon,ingen vit jul här inte,spottings i dag.=(
    fan att kroppen lyckas luras varje gång,blir sååå ledsen.
    Hade antagligen äl den 19,då stämmer ju min lutealfas i dag,tror jag ska ändra min kurva så ff visar det.
    fattar bara inte dessa jäkla ältest som var posetiva dag 12 och 13,man kanske ska sluta med den skiten.
    och varför hade jag posetiva ältest nu?
    ja,ja,nu blir det starkvinsglögg till jul,får se om det blir något försök nr 15,känns alldeles för tungt nu.

Kramar.

• Duntoffla
    Pilsa- vad trist! Dag 19 ser ju rimligt ut med tanke på höjningen sen. Vilka ÄL-test kollar du med? Äl-test av den billigare varianten kan ju ge svaga streck lite då och då. Om du inte redan gör det skulle jag satsa på CB digital.
  • pilsa

stavar har jag haft denna gången,tycker de bästa ha varit mirres stickor annars,har alltid fått starka klara utslag från dem.
    stavarna fick jag av en tjej som blivit gravid.

• pilsa

Duntoffla,glömde,jag vet att de kan ge svaga streck,men jag vet hur ett posetivt äl test ser ut,har fått klart posetiva med mirres,dessa stavar var svårare att tyda tycker jag.

• Duntoffla
    Pilsa- vet inte hur stavar funkar och hur man läser av dem. Tänkte bara om du trott att du haft ÄL fast du inte haft det just då. Jag kör stickor och när de ser ut att ge ett starkare utslag har jag dubbelkollat med CB digital. jag hoppas att du snart får klarhet i vad som sker. *kram*  Själv kom mensen med buller och bång i går kväll så nu är det ingen tvekan. Det känns helt ok. kanske behöver min kropp återhämta sig efter MF?
  • pilsa

Duntoffla stavar är som stickor,ingen större skillnad faktiskt.
    visst kan man göra som du gör,men det är ju inte billigt,suck.
    ja,ja,nu är det som det är,får se om jag orkar ta nya tag.

• Ofir1

Snice - Usch vad tråkigt att mannen är krasslig. Hoppas han kryar på sig till Jul.

pilsa - Fy, vad trist med spottings. Särskillt jobbigt när man fått hoppats så mycket Skickar många kramar till dej.
    Ang äl test så kan de visa positivt på andra hormoner också. Det finns t.ex. flera typer av Hcg som de kan visa pos av. Det är bara en av dessa hcg-sorter som betyder grav, beta-hcg, men annars har man de i kroppen hela tiden.
    Det skulle kunna vara en förklaring eller att testen är dåliga.
    Kram iaf!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*