min dotter Julia skrev 2006-12-21 14:48:37 följande:
Skrattig tjej, du skriver att du ska gå ner 25 kilo.. Hade du inte nyligen gått ner 10?? Ja hoppas du vet att bantning (som 25 kilo innebär) inte passar ihop med försök att bli gravida.. Inte för att trycka ner dig. försök i stället att hitta ett normalt sätt att äta, på så sätt gå ner i vikt och rör dig istället varje dag.. Ja vet att de är svårt, och jobbigt då Läkare hackar på en hela tiden.. (min läkare sa ju att jag inte fick fortsätta på hormon beh. förens ja gått ner i vikt, sa rakt ut att ja vägde för mkt) Nu kan han inget säga!! En hjälp för mig att gå ner i vikt var att ta hjälp av dietist, hjälper dig med rätta mängder, Utan att de ska vara skadligt för din kropp. Men tänk bara på de bantning o försök till graviditet inte passar så bra!! Önskar dig all lycka på din vikt resa o att du får en trevlig Jul!Skrattigtjej skrev-hej allihopaJag ska börja med min diet med mat efter nyår... efter allt festande osv... så ja får festa loss och käka mej ännu mer smäll fet muhhahahaa haha jag ska tappa 25kg lite mer sen för ja vill ha ett bim på 20 igen men sedan hur lång tid det tar att uppnå målet får tiden tyvär upplysa mej om :-/ suckar... bara att hugga in sedan Men jag ska börja tempa under tiden med... se om det sker någon färändring under tiden men behöver eran råd om ni e snälla Hoppas att ni får en supe bra julafton med mkt kul och ett gott nytt år 2007 Krama om er alla ps jag ska vara jultomte för min syster son han e 1.5år hohohoho måste nog börja tränna krama om er och GOD JUL
hej vännen
Nej jag vet,... de va de jag menade...
Jo jag hade gått ner 10kg först.. vet ej om ja gått upp dem igen e för feg att väga mej
oCH JO JAG vet :-/ ja måste gå ner i vikt igen innan jag förösker med barn iaf ett par kilo specielt efte jul :-/ suckar 4 jul bord hur ska ja orka ja e redan rund som en köttbulle
krama om och tack för omtanken
mitt bim e på 29.9 och ja vill ligga på runt iaf 22 igen :-/
de e en hel del
om ja väger 70kg nu till mina 1.53 så måste ja iaf gå ner till åtminstonde 60kg...
det är iaf 10kg men de kommer plussas på efetr all jul mat :-/
HJÄLP JA ORKA INTE KÄKA ALLA JUL BORD VA GÖR MAN? JA VILL INTE VARA OARTIG :-/
suck suck
men ja ska börja tempa för att förstå min kropp mera efter jul och försöka att se om min äl komme tebax om ja går ner i vikt
Detta nedan med

stolt
tänkte bara meddela alla att jag nu ringt värnamo
kk gyn motagningen och bett dem skicka min yornal till halmstad gyn motagninge istället... så jag ska få hjälp där ev istället..
Känns skönt att byta... och det känns helt undebart.....
Jag hoppas jag snart får komma till halmstad lasarett med mina frågor och funderingar och hoppas på en bra motagande av gyn läkare och hoppas på kvinnlig
Men ska jag ringa halmstad gyn motagning med? elle ska ja vänta tills värnamo
kk har skickat mitt yornal???
krama om alla och god jul