• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Fru JD - Har inga direkta känningar så, bara lite mol i magen, inte så tydligt som det brukar vara. Min kropp är mysko, bara att inse.

• mala78

Tack så mycket Snice, Duntoffla, Fru JD och äppelblomman! Det värmer att ni bryr er. Stora god jul kramar och många tummar. Trist med sänkningen Duntoffla.

• HaltaLotta

Duntoffla---> *tröstkram*

Idag har min temp haft en fin säkning! Hoppas nu på en lite större höjning i morgon så är saken biff!

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • pilsa

fru Jd och äppelblomman,tack för er omtanke,sitter här nu helt yr och sååååå trött,vill bara sova,magen molar litegrand men inte mycket,springer på toa ofta för att kolla om mensen har kommit,men inget.
    vill bara gråta åt allt oxå,är sååååååå trött på att må konstigt och aldrig veta varför.
    skönt att ni finns.

Kramar

• n1ettan

pilsa-stora kramar till dig, det verkar du behöva! Säg, om man bara visste...men denna eviga ovisshet.

mala78- kramar!!

Duntoffla - denna tant röd!

Babynr1- ni har tajmat ÄL bra enligt min gyn! (ja, då får det ju bli enligt mig också!)

Ofir- härliga flytningar. Jag har precis fått pergotime utskrivet, är det samma som du ätit?

• pilsa

n1ettan tack, ja,jag behöver verkligen det,tog mitt 3 ältest nu, testoman som jag är,och det var posetivt,vet inte vad jag ska tro längre.

• Snice

Hejsan! Dagen har varit hektisk (jobbat), så jag har inte hunnit känna efter desto mer... Hur som helst så HOPPAS jag ÄL var igår för nu blir det inget mys förrän tidigast imorgon... Min man sitter på tåget hemåt och är magsjuk... Han fick hoppa av vid en station och kräkas... så mys är nog det sista han tänker på!

Jag ska läsa igenom bättre sen, och kanske kommentera litegranna!! Kram så länge!

• Babynr1

Fru JD - nej inte annu...aker pa fredag. langtar!

Tack appelblomman...

Ska ta mig tid att kolla lite kurvor snart. Kanner mig helt off!

• Fru JD

Snice: Stackars din man. Du får pyssla om honom lite nu då, när han kommer hem.. Och så FÅR han inte smitta dig, så du får pyssla om honom, men bara om du har skyddsutrustning på dig.

Babynr1: Jag var inne och skulle kolla din kurva, efter det att N1ettan sade det där om bra BD-tajming. Du har en sådan där omröstning så jag tänkte att jag skulle rösta på dag 12. Och så gjorde jag det. Och när resultatet visade sig sedan så stod det att jag röstat "Not very promising". Det är ju ett sådant där graviditetssannolikhetsundersökningspåstående. Det var inte det jag röstade på, ville jag bara säga. Välkommen hem till Svedala på fredag då! Förstår att det är gott att komma hem till jul.

• Duntoffla

God kväll!

Ottisen- Tack för kramen! Hoppas på en höjning för dig imorgon!

Snice- starckars din man! Usch vad jobbigt med magsjuka. Hoppas att du lyckades pricka ÄL igår.

Babynr1- Din temp sköt iväg som en raket. Skrattande Du borde få ditt kryss om några dagar.

Que Vivra verra- den som lever får se
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*