• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Jessica26

Hej på er alla underbara människor.
    Ville bara säga att allt har gått bra idag och vi kan köra igång igen efter nyår

Hoppas att allt är bra med er andra också!!!!

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Fru JD

Jessica: Vad roligt och härligt att höra! Välkommen tillbaka på banan igen!! Vi saknar dig härinne också, så jag hoppas att er dator snart mår bättre.

Alla er andra: Jag har så lite tid mitt i allt julstök.. Kanske tittar in lite mer senare. Kram!!

• äppelblomman

Jessica26 - Vad härligt att höra! Tiden kommer att gå fort fram tills dess. kram!

• äppelblomman

pilsa - Vad tråkigt med neg på testet men ditt plus kanske bara behöver mogna till sig lite?

• äppelblomman

Tack till alla som orkar bry sig om mig och min kurva! Ert stöd är beundransvärt! Själv börjar jag tröttna.. Har fått lite spottings nu men inte mörkbruna, som de brukar vara innan mens, utan ljust rosafärgade. Hittills har det inte kommit tillräckligt för att jag ska behöva trosskydd men får väl se vad som hinner hända fram tills imorn.
    Hade tänkt testa imorn om tempen är bra men kanske att jag får tantbesök innan dess..

• pilsa

Tja äppelblomman,testade ju plus först i vecka 7 och 8 med mina tjejer,så jag är defenitivt en låghormonis,men man hoppas ju ändå att det ska visa tidigare.
    fast som sagt,det kanske aldrig blir ett plus denna gången jag kanske inte är gravid,vem vet.

• äppelblomman

pilsa - Ok, då får du kanske vänta lite och testa lite längre fram? Klart vi hoppas att du är gravid!

• Fru JD

Pilsa och Äppelblomma: Det kanske är så för er båda, att ni testar positivt sent. Desto mer spännande för oss!! Hoppas för båda två förstås. Kram!

N1ettan: Hej och kul att se dig! Hhm, det verkar ju misstänkt att hon inte vill vara med under röntgen. Jag hoppas att du och din man får en go' jul med varandra trots att ni haft det lite kämpigt!

• äppelblomman

Fru JD - Tack! Känns väldigt tvivelaktigt just nu men hoppet finns väl fortfarande kvar.

• Duntoffla

Jaha, så kom den jäkla spottingen nu då! Nu är det bara att vänta på tanten...Ledsen

Snice- tack för att du kollade min kurva. Tror på dipp imorgon för ikväll kom spotting som på beställning. Blää!

Jessica- vad skönt att ni får börja efter nyår igen!

Äppelblomman- trist med spottings. Jag fick med ikväll och för min del brukar det betyda mens. Hoppas att du inte brukar ha så.

Julia- tack men tanten kommer nog pga mina spottings

Que Vivra verra- den som lever får se
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*