Gomorron! Nu känner man sig lurad och förvirrad igen! Min temp är lägre idag... Jag som hade hoppats på ÄL i förrgår och en mycket högre temp idag än jag fick igår, när jag sov så dåligt! Men med mina tempar skulle ingen gissa på ÄL... Suck!!
Flytningarna igår har jag inte räknat som fertila.. men kanske borde? De var glansiga, men inte så rikliga...
Har kikat på tidigare cykler och då har jag iof varit med om en period då jag hade vattniga flytningar i några dagar, sen uppehåll några dagar för att ha en ny period med vattniga flytningar. Kanske nåt sånt igen?!! Man greppar alla halmstrån...
pilsa- Näe, det är hur tråkigt som helst!
Har du alltid spottings innan mens? Förstår din besvikelse.... Mitt råd till dig är att använda pergotime som du fick utskrivet förut! Why not? Och sluta med de där billiga Äl-testerna för de verkar förvirra och stressa dig (jag blev stressad den månaden jag testade)! Precis som Duntoffla säger; pröva med CB Digital istället om du vill ÄL-test. De visar ju om det är ÄL eller inte! Jag funderar själv på att skaffa dem till nästa cykel om vi misslyckas igen!
Stoooooor kram till dig!!!