• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Duntoffla - Nej! Vad tråkigt! Hoppas att det kanske bara var tillfälligt.

Brukar också få spottings innan mens, fast just nu är de ljusrosa i stället för mörkbruna så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

• Fru JD

Johto: Träningsvärk i bröstmusklerna? Vad har du gjort då?? Tänk om jag hade lite träningsvärk, vad stolt jag skulle vara över mig själv då. Nej, träsmak och liggsår är väl den enda värk jag kan räkna med. Hhm och om någon vecka kanske skavsår också förstås...
    Apropå sår, hur är det med såret i munnen, Ofir? Jag tycker att det låter konstigt att termometern skulle kunna ha åstadkommit det, men det är klart - helt omöjligt är det väl inte..
    MdJ: Vad gott det låter att ha en sådan omtänksam doktor som FAKTISKT ringer när han sagt det. Det är en utdöende sort. Känns det som...
    Bambam80: Jag har också en kropp som jag tycker jag känner relativt väl.. Nu håller jag på att få det svart på vitt, att det är så också (iom tempandet menar jag)

• Fru JD

Duntoffla: En kram till dig. Jag har för mig att du skrev att du hade det på känn, men det är förstås lika trist ändå... Suck.

• Duntoffla
    Äppelblomman- jag brukar få ljusbruna och även denna gång. Förvisso hade jag det sist jag plussade också men tror inte att det är så denna gång. Tyvärr! Blir det test imorgon?

FruJD- jag hade det på känn men jag hade så mycket hugg/ilningar på dag 6-7 så jag hade ändå en liten förhoppning på att det kunde ha tagit sig. Men men, jag får joina ert glöggparty i alla fall och det är inte fy skam!Flört
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • äppelblomman

Duntoffla - Det blir test imorn ja, om tempen är ok och om inte mensen kommit då. Får se vad som hinner hända fram tills dess..

• min dotter Julia

Duntoffla , Neeej den får inte komma ju!!!

• pilsa

Kram Duntoffla,sååååå trist=(

Äppelblomman,hoppas verkligen att du får plus i morgon.

jag känner mig så frustrerad nu,när jag tog testet och såg resultatet var det ok men nu värker magen och är svullen samma med brösten,tror mensen ska komma när som helst,kanske hon gör det i morgon.
    hoppas någon av oss får plusa i alla fall,

Kramar=)

• Duntoffla
    Pilsa och Äppel- håller tummarna att mensen håller sig borta. Själv vill jag att den kommer nu om den ändå ska komma.
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • äppelblomman

Duntoffla - Samma här! Är så jobbigt att bara gå och vänta om det inte för något bra med sig.

pilsa - Tyvärr kan vi bara vänta nu, trist men sant.

God natt och kram till alla termometerberoende vänner!

• skrattigtjej

hej allihopa hur mår  ni???

Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*