• Piaf

Fler som bygger hus?

Tänkte vi kunde dela erfarenheter och tipsa varandra lite

Vi bygger ett "Fiskareheden hus"

Vad bygger ni?

Tabula rasa
  • Svar på tråden Fler som bygger hus?
  • MaddeB

På måndag kommer ju våra väggar och tak så jag ska ta lite bilder och försöka lägga in dom så får ni kika om ni vill.

• Missboss

Madde: Så spännande Längtar efter att få se hur ert hus ser ut.

Jag ska själv försöka åka ut till veckan och ta lite nya kort och förhoppningsvis så har de hunnit tapetsera och måla lite. Vill ha den 4:e december och byggmöte nu så vi får defintivit inflyttningsdatum

• MaddeB

Har en fundering. Nån som vet vad matjord kostar typ per m3 eller ton och vad som är rimligt att betala för att få det utkört till tomtem?

• Missboss

Ohhh, byggmöte på fredag i stället för på måndag

• Nellan78

Missboss: Vad roligt! Det är alltid skoj när det flyttas åt det hållet.

• Missboss

Nellan78: Vi får ju veta definitivt inflyttningsdatum då på fredag i stället för på måndag. Så jag hoppas på positivt besked så helgen blir räddad och jag får börja planera allt i minsta detalj. Har inte alls ett kontrollbehov

• Bisquit

Hej hopp!
    VArt "hitlurad" av missboss..

Vi funderar på att bygga ett modulenthus. Sundborn 2. Nån som har några erfarenheter av dom?

Vihar varit både på hjältevad och sidensjö. Men dom verkar inte vara intresserade av att bygga ett hus till oss. *suck*

Mv h Kakan

• Tilda Skruttan

Nu är vårt hus klart!  Flyttar in om en vecka...Äntligen. 
     Lycka till allihopa med Era byggen!

• Missboss

Bisquit: Välkommen hit

Tilda: Ett jättegrattis till er. Visst hojtar du till när du har kort på huset nu när det klart

Svar på tråden Fler som bygger hus?