• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Marie J

Tös:

Om man kollar på den sidan du länkade så är det ju bara Jodi & alex som tillhör det "gamla gänget" vart är alla andra??? Bara en massa nya ansikten?!? Vad är detta? Det är ju inge kul om det bara är massa nya människor.

Vart är, Tess, Nick, Meg o alla andra?

Har Becky slutat helt, eller kommer hon tillbaka någonting?

• Lillstrumpa82

En liten undran, ni som känner er lite förvirrade över vad som händer sen, följer ni bara avsnitten på vardagarna eller även fortsättningen som går på söndagar??

• Tös

Jag väntar på säsong 5 o avsnitt 131. Resten av avsnitten har jag sett.

• Tös

www.australiantelevision.net/mcleod/mcleod.html

Där står det lite mer.

Marie J -

Ja de fasas ut mer o mer. O man tror lätt att det inte blir så bra...jag blev lika förvånad o förskräckt när jag upptäckte det.

Ser man hela serien så får allt sin logiska förklaring.

• Tessou

Har följt serien sedan start - den gamla starten alltså!
    ÄLSKAR denna serie! Visste ju vad som skulle hända idag och försökte att inte gråta men det gick inte..

Marie J;
    Vet inte om jag ska skriva vad som händer.. detta är väl ingen spoilertråd - eller?

Becky har slutat och som det är nu kommer hon inte tillbaka.

• Tessou

Tös;
    Då är det inte såå många avsnitt kvar för dig då..
    27:an sänds ju nu på Söndag.. lika bra o vänta!

• Chippis

men på söndagarna visar dom ju avsnitt som inte visats i sverige förut

• littletiger

På söndagar visas dem nya avsnitten vilket är säsong 5 och nästa avsnitt som Tös sade är nr 131. Tiderna verkar dock variera för söndagsavsnitten så man får kolla upp ordentligt när det är.

På vardagarna visas det hela från början i repris och ni verkar vara inne på säsong 3 - för Claire har nyss dött väl?

• Fam Wahlström Gunnervik

Åh jag har missat många avsnitt nu för jag jobbar ju på dagen, så tråkigt att behöva missa alla avsnitt av denna underbara serie =(

Svar på tråden Mcleods Döttrar