• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • caesar
    Liten i magen skrev 2006-11-28 13:57:08 följande:
    Hej hej, följer serien jag med men har missat lite emellan. Tess och Dave ville ju gifta sig och sen upptäckte hon knölen... sen nu helt plötsligt vet jag inte var Dave tog vägen, Tess har inte canser och drömmer om Nick. Förvirrad, var tog Dave vägen egentligen, någon som vill upplysa mig.Fy vad sorgligt idag, sketna vita häst!
    han har stuckit för att klara upp sina känslor för sin döda fru som han älskar fortfarande.
    och thess vill inte giftasig med han om han älskar hen annan.
    han dyker upp sen ska du se
    ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Tös

Dagens avsnitt tror jag jag har sett 3 gånger nu. Börjar bli liiite trött på nu att de inte visar resten av avsnitten de sänt i Australien.

• IsaDenVisa

Missade slutet..Hur dog hon?

• Nathana

Jag brukar inte kolla på serien, men idag dog Clair i en bilolycka. Jag grät som en gris. Klarar inte när mammor dör från sina barn...

• Carro W

Det avsnittet är det överjävligaste avsnittet av en serie som har gått på tv. Det är rent fruktansvärt. har nog sett det fem gånger nu och gråter lika mycket varje gång. Fy fan...

• BeDee

Åhhh... jag skulle ju spela in, men glömde bort.. så jag missade det Jag hade velat se det avsnittet, även om det är sorgligt!! Finns inget sätt att se det på??

• Marie J

Jaha, jag får sitta här hemma o hoppas att hon återuppstår i duschen snart då!

• Tös

Om jag minns rätt så kommer det i några avsnitt nu frammåt länka tillbaka till vad som hände. Har för mig man får se själva 'vippen' över kanten o så igen.

• Bröderna Bus

Har följt den här serien litegrann....
    Brukar aldrig gråta när jag ser på TV men idag!!!!
    Fy vá hemskt, jag fick värsta brytet!
    Gubben vá hemma på lunch & undrade vad det var med mej egentligen.... SNYFT!!

Svar på tråden Mcleods Döttrar