Bachelor
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Jag tror att det på något sätt är en annan moral i USA än här. Inte bland alla, men en del... Jag förstår att de blev upprörda när hon sa att hon haft sex med mer än 35 personer, gifta män och gifta kvinnor. Men det verkar som att hon säger så mycket för att hon gillar att provocera dem.
SC o EP : varför var han inte hennes typ? var det för det att han vaknat med främlingar?
Winnie:
Håller med dig om att dom andra tjejerna reagerar starkt.....men...det är ju i USA....dom har ju lite annan syn på saker där.....här hemma så är det ju mer eller mindre vardagsmat.
SC o EP:
Vart snopen då Jenny, hans spion vart utan ros och Trish fick en. Men han ville tydligen prata med Trish så väntar med spänning på måndag.....då även allt kommer fram om spionen...
Ja Trish är ju en skala för sig. Tycker det var fel utav dom andra tjejerna att tracka ner på henne och skylla allt på henne för att hon hade haft sex med en gift man. Mannen då? Han är väl för fan värre, han är ju GIFT och har sex med en annan kvinna.
Men men, Trish är absolut ingen favorit, gillade inte hennes prat om barn, där sjönk hon i mina ögon.
Aha....du menade hon som inte ville ha rosen?
Baby82:
Håller med dig....dom var ju två i sängen så mannen skall ju ta sitt ansvar med.
Hon verkar ju inte vara någon längre tid i en relation heller....hon sa att hon drar då det inte inttesserar henne längre...
Hon verkar enbart se barn som irritation moment som stör henne....ni hörde väl då hon snackade om att skaffa barnflicka, hemhjälp och hela kittet??
Hon är för mig ingen "mammatyp".....för egotrippad...
Fjäril:
Hon sa aldrig riktigt varför men som jag förstod det så tror jag att hon inte tyckte att han verkade för seriös. Dels det med att han vaknat med främlingar men sen också att han nog inte verkade helt seriös då han i en intervju hade sagt att han inte var redo att gifta sig inna han blev 30.
Momme:
Ja, fast det verkar ha varit ok för henne att slippa rosen. Hon tyckte det var jobbigt att behöva ljuga för de andra.
Men en sak som jag tänkte på: var inte bachelor och Jenny väldigt nära varandra?? Förvisso är de bästa vänner men hon är gift med hans polare. Någongång när de pussades så gjorde de det på munnen...
Mannen här hemma hade en teori: att de egentligen var hemligt kära i varandra
Sc o EP:
Jooo.....Jenny är ju gift med hans bästa kompis vad jag förstod. Och hon kände ju Bachelor väldigt väl vad jag kan förstå....Hmmm...den pussen missade jag!! Jag pussar inte mina killkompisar på munnen...det blir kinden....
Dom kanske pussades så för att tjejerna inte skulle börja misstänka nåt. Vem vet? Jag hoppas iallafall att det inte blir Trish som står där på slutet och får sista rosen. För hon är verkligen riktigt dryg. Jag antar att hon säger mycke för att provocera de andra tjejerna men ändå....
Riktigt längtar till nästa avsnittet på måndag då det ska avslöjas att jenny e hans spion....