• Tvillingmamma80

Bachelor

Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?

• Svar på tråden Bachelor
  • tinna

MTB: kan du skriva i min inbox? Vet att jag kommer missa en massa avsnitt den här veckan så det är lika bra att få veta. Känns lugnare att titta då också....

• Annemone

En till som verkligen är bänkad framför tvn 19:00... det blir nog riktigt spännande imorgon då vi får se vad Trish har för nåt på gång Har dock inte heller kunnat hålla mig så jag vet vem som vinner och vad som händer sen, men det är lika roligt att se ändå!!

• piffan

Jag funderar innerligt på om jag vill ha reda på vem som vann hans hjärta....Jo..det vill jag..nån som vill meddela mig privet????Snälla!!!!

• tinna

Vill ju också veta, snälla nån.......även hur det gick sen om nån vet.

• Len

Skönt att Trish åkte! Fast nu vill man ju se nästa avsnitt redan! Varför får hon komma tillbaka?? Måtte han stå på sig o inte ta in henne igen!

• piffan

Jag misst'nker att jag fått bachelor-sjukan...så fort jag vaknade imorse så va kvällens program i tankarna...Är redan sktiförbannad på Trish.
    Usch,vilken människa...Riktig bitch

• bozzini

Ska bli kul att kolla ikväll när Trish dyker upp igen på Jesses date med Mandy. *gnuggar mina händer och myser*

• Majälva

Och varför kan man inte låta bli dessa korkade program?

Någon mer som tyckte Mandys mammas kommentar om vilken bra NFL-fru Mandy skulle bli (med motiveringen att alla skönhetstävlingar hon deltagit i var nyttiga i sammanhanget) var skrämmande? *rysa* Snacka om att verkligen uppfostra en "fru" utan egen personlighet ...

Undrar just hur det kommer sig att de enda par som hållt ihop efteråt är de där tjejen har valt kille? Kan det vara så att uppmärksamheten från så många vackra flickor samtidigt, stiger killarna mer åt huvudet än tjejerna? I sådana fall, vad beror det på?

• silvia

Vilka fler par håller fortfarande ihop, förutom Trista & Ryan?

• yohanna

jag blev SÅ glad när trish åkte igår. AVSKYDDE henne. hehe.

Svar på tråden Bachelor