Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Nej nej men jag får väl tro det...
Förstår inte hur Johan kan sitta kvar överhuvudtaget... han tar inte chanserna han får... Även "riktiga" kändisar har ju svackor ibland, typ sämre konserter o sämre album o sedan gör de comeback, en vecka till för Danny o försöka komma tillbaka hade ju iallafall varit super.
Haha inte trodde jag att fjortis idolen Danny skulle åka ut
Var helt säker på att Cissi eller Johan skulle åka i kväll. Cissi har varit min favorit tills hon klev upp på Idol scenen med de andra 10.
Jag tror att det kommer att stå mellan Markus och Erik i finalen. Hoppas i alla fall
Erik va helt grym idag..
Gillade inte honom från början men de senaste gångerna har han varit jättebra!
En fråga....
Av alla er som tycker att det var fel person som åkte ut, hur många av er röstade??
Klart att dom inte har blandat ihop rösterna, Det är helt enkelt så att folk glömde danny ikväll, inget mer med det. Dom flesta (inklusive jag) verkar ju vilja se Markus eller Erik som vinnare så vad klagar ni för;P Tycker att det är svinkul att cissi är kvar då hon har en så lysande personlighet, tycker hennes framträdande ikväll var det värsta nånsin men man vill liksom inte bli av med henne ändå, varför? Jag vet inte riktigt men hon har något speciellt..
Elina87: Nä han är inte min favorit men han är ju 1000 ggr bättre än både Cissi, Johan och Felicia. För honom hade det nog spelat roll om han fick vara kvar så man kan ju inte säga att bara för att han inte tar hem idol så är det lika bra att han ryker ikväll.
Har ju hänt förut att det blivit mix med omröstningen o då har dem fått göra om det... fast det var nog inte i idol, tror det var i fame factory eller nåt
Erik är nog den som utvecklats mest under dessa veckor iaf. Ser gärna honom och markus i final!
Skulle vara såå mycket bättre om man fick rösta bort istället för att rösta kvar!
nelly 1
Det spelar väl ingen roll? Det är inte tvång på att ringa och rösta. Man måste väl få yttra sig om programmet för att man inte ringer.